۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۶۳۱۸۴

مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در چهارمحال‎وبختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در شهر سودجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
تشييع شهداي گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام، صبح امروز، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در شهر سودجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حضور شهدای گمنام در استان را یک افتخار بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: شهدا آن کسانی هستند که از جان خود گذشتن تا این انقلاب و اسلام بماند و امروز به الگویی ماندگار و هدایتگر تبدیل شده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: شهدا همه هستی خود را دادند تا انقلاب و اسلام زنده بماند و هم اکنون وظیفه ما این است که به وصایای این بزرگواران عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری تصریح کرد: شهدا زنده هستند و فرهنگ شهید و شهادت باید همیشه در جامعه مورد توجه قرار گیرد و همیشه یاد شهدا را گرامی بداریم.

 

جمشید علی بابایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا به ما درس رشادت و ایثار آموختند و اکنون الگو قرار دادن سیره آنان از وظایف مهم آحاد جامعه به‌ویژه جوانان است تا در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب از جان، مال و زندگی خود دریغ نکنند.

 

وی ادامه داد: راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس امتداد خون شهدای کربلاست و ما هم باید همچون شهیدان در این راه گام برداریم و ثابت قدم بمانیم.

 

گفتنی است این دو شهید گمنام در عملیات والفجر هشت و در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل شدند./9457/پ202/ب

ارسال نظرات