۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۶۳۲۰۵

طرح قرآنی «ذکر» در حوزه علمیه اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز از برگزاری طرح قرآنی «ذکر» ویژه طلاب این حوزه علمیه خبرداد.
قرآن

حجت الاسلام مجید فروغی نژاد، مسؤول دارالقرآن حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اجرای طرح قرآنی «ذکر» ویژه طلاب این حوزه علمیه، اظهار داشت: هدف از برگزاری این طرح، ایجاد فضایی معنوی و قرآنی و انس با کتاب زندگی است.

وی افزود: در این طرح قرآن ها در بسته های زیبا در مدرس های حوزه علمیه تعبیه می شوند که طلاب پس از پایان کلاس آیاتی از قرآن کریم را خوانده و تفسیر آن را هم مطالعه کنند.

حجت الاسلام فروغی نژاد، بیان داشت: همچنین این طرح قرآنی ابتدا به صورت آزمایشی در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز برگزار که با استقبال خوبی از سوی طلاب نسبت به این طرح شده است.

مسؤول دارالقرآن حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز ادامه داد: در پایان این طرح جلسه ای با عنوان ختم قرآن کریم برگزار می شود.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری این طرح، اظهار داشت: این طرح از ابتدای اسفند ماه سال 91 تاکنون در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در حال برگزاری است که خوشبختانه نسبت به طرح های گذشته استقبال خوبی از آن شده است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات