۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۶۳۲۴۷
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد:

در صورت پیروزی از ظرفیت مجلس به خوبی استفاده می‌کنم

خبرگزاری رسا ـ نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت توفیق خدمتگزاری، بالاترین سطح از لحاظ تعامل و همدلی بین قوای سه گانه را ایجاد می‌کنم؛ چون باید از ظرفیت مجلس به خوبی استفاده شود.
حجت الاسلام ابوترابي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در دیدار با سران و معتمدین و بزرگان شهر زاهدان گفت: امروزه ایران اسلامی به عنوان یک نیروی بازدارنده در مقابل هجمه دشمنان در منطقه است و حضور معتمدین و مرزنشینان سیستان و بلوچستان در تمام عرصه های انقلاب باعث ایجاد امنیت در منطقه شده است.
 

وی افزود: سیستان و بلوچستان همجوار با کشورهایی است که از لحاظ سیاسی، فرهنگی و نظامی با مشکلات و بحرانی جدی روبه رو هستند؛ اما ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و مرزداران و معتمدین این استان اعم از شیعه و سنی دست در دست یکدیگر داده و برادرانه حامیان و بانیان این انقلاب و امنیت منطقه هستند. 
 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم با بیان این که اراده ابرقدرت های غربی بر این است که هیچ کشوری باثبات و قدرتمندی در منطقه وجود نداشته باشد، ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در بالاترین سطح قدرت و امنیت به سر می‌برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که سیستان و بلوچستان با دارا‌بودن هشتاد‌ هزار دانشجو یکی از برترین استان‌های کشور از لحاظ سطوح علمی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این استان استعداد آن را دارد که به یک قطب اقتصادی برای صادرات تبدیل شود. 

وی مسأله اصلی کشور مورد را پرداختن به تولید بومی برشمرد و افزود: سیستان و بلوچستان نیز باید از لحاظ سرمایه‌گذاری در ردیف اول اولویت‌های کشوری قرار بگیرد تا شاهد تحول چشمگیری باشد.
 

حجت الاسلام ابوترابی بیان داشت: در صورت توفیق خدمتگزاری، بالاترین سطح از لحاظ تعامل و همدلی بین قوای سه گانه را ایجاد می‌کنم؛ چون باید از ظرفیت مجلس به خوبی استفاده شود و بحث تولید ملی باید به صورت جدی و ویژه در دستور کار قرار گیرد.
 

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقشه راه دولت باید نقشه راه نظام جمهوری اسلامی باشد و در این نقشه باید اختلاف‌ها و تنش‌ها به اتحاد، همدلی و انسجام تبدیل شود.
 

حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان گفت: می توانیم از تحریم‌های موجود برای اصلاح رفتار استفاده کنیم و ذخایر ارزی خود را افزایش دهیم./918/پ202/س

 

ارسال نظرات