۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۶۳۳۷۰
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه:

حضور 16 هزار و 800 طلبه در طرح مطالعاتی شهید مطهری

خرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه با بیان این‌که 16 هزار و هشتصد نفر در 132 مدرسه علمیه سراسر کشور در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری شرکت کرده‌اند، گفت: بالغ بر 140 هزار کتاب نیز از آثار شهید مطهری مطالعه شده است.
حجت الاسلام عباس رضواني نسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس رضوانی نسب عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید مطهری با آیت‌الله حسینی بوشهری، گفت: یکی از برنامه‌های این ستاد دیدار با علما و بزرگان حوزه علمیه برای بهتر پیش بردن امور مربوط به این ستاد است.

 

وی با اشاره به مراسم بزرگداشت شهید مطهری که سال گذشته و برای نخستین بار در مسجد اعظم قم برگزار شد، ابراز کرد: امسال نیز برای دومین سال متمادی این مراسم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نسب بیان داشت: مجموعه‌ها و نهادهای حوزوی برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی را برای بزرگداشت شهید مطهری برگزار می‌کنند.

 

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه  برگزاری نمایشگاه کتاب، اعزام مبلغ به سراسر کشور و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را از دیگر برنامه‌های این ستاد در هفته گرامیداشت مقام معلم و ایام ولادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نسب با اشاره به برگزاری طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری در مدارس علمیه سراسر کشور، گفت: آیت‌الله حسینی بوشهری قبل از سال 80 برنامه طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری را مطرح کردند.

 

وی با بیان این‌که 16 هزار و هشتصد نفر در صد و سی و دو مدرسه علمیه سراسر کشور در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری شرکت کرده‌اند، ابراز کرد: بالغ بر 140 هزار کتاب نیز از آثار شهید مطهری مطالعه شده است./927/پ202/پ

ارسال نظرات