۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۶۳۴۰۵

وقتی روزنامه های داخلی خوراک نمی دهند

خبرگزاری رسا_ شبکه من و تو وقتی نمی تواند از تیتر روزنامه ها خوراکی برای خود بیابد،هدف اطلاع رسانی خود را فراموش کرده و قسمت "تیتر روزنامه های ایران" را از بخش خبری خود حذف می کند.
وقتی روزنامه های داخلی خوراک نمی دهند

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه انگلیسی من و تو از مدتها پیش، هر روز در انتهای بخش خبری خود تیتر روزنامه های کشور را می خواند.


شبکه من وتو از همان ابتدا علت و انگیزه خود از راه اندازی چنین بخشی در برنامه اتاق خبر خود را صرفا اطلاع رسانی دانسته و اذعان داشت: « نگاهی به سرخط روزنامه ها و رسانه های مختلف ایرانی و مروری بر نشریات بین المللی، قسمتهای دیگری از برنامه اتاق خبر تلویزیون "من و تو" است..»


البته ناگفته نماند از روزی که این قسمت به اتاق خبر شبکه من وتو اضافه شده ، مجری این شبکه ،تیترهایی از روزنامه های مختلف ایران را انتخاب می کند که بتواند به نحوی از آن تیترها علیه فضای کشور سوء استفاده کند و در واقع با نگاهی به آرشیو خبر من و تو، می توان به هدف اصلی ایجاد این قسمت که همان تخریب نظام با استفاده از تیترهای حاشیه ای و جنجال برانگیز روزنامه های کشور است پی برد.


ناگفته نماند این شبکه انگلیسی گاهی اوقات وقتی می بیند نمی تواند از تیتر روزنامه های کشور علیه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده کند، از هدف اطلاع رسانی خود دست بر می دارد! و بخش تیتر روزنامه های کشور را از برنامه اش حذف می کند!


حال سوال اینجاست که اگر من و تو، تنها با هدف اطلاع رسانی، اقدام به قرائت تیتر روزنامه های کشور می کند ، چرا تنها از تیتر های جنجال برانگیز و موافق برنامه های از پیش دیکته شده خویش استفاده می نماید و چرا در برخی موارد ، با علم به این موضوع که از تیتر های آن روز دیگی برای آنان نمی جوشد، این قسمت از برنامه خود را کلا حذف می کند؟./1417/9161/خ

ارسال نظرات