۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۶۳۴۲۹

نگاهی به المپیاد علمی حوزه علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ دبیر برگزاری المپیاد علمی حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تعداد برگزیدگان المپیاد استانی در هر پایه 10 نفر است که بعد از مرحله پژوهشی از هر پایه 5 نفر برگزیده شده و به مرحله شمال غرب کشور راه خواهند یافت.
آزمون

حجت الاسلام جعفر علیزاده، دبیر برگزاری المپیاد علمی حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: تعداد برگزیدگان المپیاد استانی در هر پایه 10 نفر است که بعد از مرحله پژوهشی از هر پایه 5 نفر برگزیده شده و به مرحله شمال غرب کشور راه خواهند یافت.


وی افزود: در پایه اول 5 نفر بر گزیده خواهد شد و به صورت مستقیم و بدون دوره پژوهشی راهی المپیاد شمال غرب کشور خواهند شد، افزون بر این که در هر پایه ها از 3 نفر اول، بعد از دوره پژوهشی و با احتساب امتیاز آموزشی و پژوهشی تجلیل خواهد شد.


دبیر برگزاری المپیاد علمی حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی با اشاره به زمان مرحله پژوهشی گفت: این مرحله که قرار بود در 20 اردیبهشت برگزار شود، به دلیل تأخیر اصلاح نتایج آموزشی به روز دیگری موکول شد و که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام می شود.


اردوی بسیج طلاب ارومیه برگزار می شود


حجت الاسلام حسن نژاد، مسؤول پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی ارومیه(ره) در گفت‌وگو با رسا به تشریح فعالیت های این نهاد در ماه های گذشته پرداخت و اظهار داشت: از فعالیت های این پایگاه برگزاری کلاس های بصیرت افزایی برای طلاب است که با حضور استادان کشوری و استانی به منظور ارتقای سطح علمی اعضا و افزایش رتبه فعالیت پایگاهی صورت می گیرد.


وی برگزاری ویژه برنامه های مختلف مذهبی در مناسبت های مختلف دینی، برگزاری جلسات سخنرانی و اخلاقی، برگزاری خیمه های فرهنگی مذهبی خیابانی برای پاسخگویی به شبهات دینی، ایجاد ایستگاه های صلواتی، محصولات فرهنگی، علمی و دینی و برگزاری جلسات آموزشی و سنجش های دینی و علمی را از دیگر برنامه های پایگاه مقا.مت بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی ارومیه(ره) برشمرد.


حجت الاسلام حسن نژاد همچنین برگزاری دوره ها و مسابقات قرآنی، اخلاقی، اعتقادی و آموزشی، راه اندازی دسته عزاداری خیابانی را از دیگر برنامه های بسج طلاب ارومیه دانست و از برگزاری دومین مرحله از اردوی طلاب بسیجی حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در پادگان مالک اشتر این شهر خبر داد./9352/پ202/س

ارسال نظرات