۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۶۳۴۴۸
مدیرعامل بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری:

‌همایش‌ بین‌المللی اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری گفت: پیش ‌همایش‌ بین‌المللی اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری با سخنرانی آیت‌الله آملی‌لاریجانی و آیت‌الله مصباح‌یزدی برگزار می شود.
شهيد مطهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید مطهری با آیت‌الله حسینی بوشهری، با اشاره به برگزاری سی و چهارمین آیین بزرگداشت شهید مطهری، گفت: مطهری، تحکیم و دانش اقتصاد مسلمانان شعار امسال بزرگداشت شهید مطهری است که با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است.
وی با بیان این‌که چندین همایش، نشست و سمینار همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری برگزار می‌شود، ابراز کرد: یکی از محورهایی که در این برنامه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد نسبت شهید مطهری با مقوله آزادی، جمهوری اسلامی و جایگاه مردم و رهبری است.
رییس ستاد بزرگداشت شهید مطهری ادامه داد: همایش بین‌المللی اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری پاییز امسال برگزار می‌شود.
جعفری جلوه گفت: در نمایشگاه کتاب امسال مطهری شناسان حضور داشته و به سؤالات حاضران براساس دیدگاه شهید مطهری پاسخ می‌دهند.
وی با بیان این‌که رونمایی از سایت جامع معرفی خدمات و آثار شهید مطهری در 15 اردیبهشت در نمایشگاه کتاب انجام می‌گیرد، گفت: سال گذشته آیین بزرگداشت آیت‌الله مطهری در مسجد اعظم قم برگزار شد و امسال نیز این مراسم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در همین مسجد برگزار می‌شود.
رییس ستاد بزرگداشت شهید مطهری بیان کرد: پیش‌همایش‌ بین‌المللی اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری با سخنرانی آیت‌الله آملی‌لاریجانی رییس قوه قضائیه و آیت‌الله مصباح‌یزدی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت ماه در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار می شود./927/پ202/پ
ارسال نظرات