۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۶۳۴۶۱
حجت الاسلام روحانی:

انتخابات آینده باید موجب تقویت وحدت و انسجام شود

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای دور یازدهم ریاست جمهوری با تأکید بر این که انتخابات آینده باید موجب تقویت وحدت و انسجام کشور شود، گفت: این اتحاد دشمنان را مأیوس و مردم را امیدوار می کند.
حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای دور یازدهم ریاست جمهوری عصر چهارشنبه در دیدار با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، با بیان این که شرایط انتخابات پیش رو با دوره های گذشته کاملا متفاوت است، اظهار داشت: مدیریت آینده باید کشور را بهتر از گذشته اداره کند تا مردم شاهد شرایط بهتری باشند.

 

کاندیدای احتمالی دور یازدهم ریاست جمهوری با تأکید بر این که رییس جمهور آینده باید کاری کند که وحدت و اتحاد بیشتری برقرار شود، گفت: تحقق این مهم موجب یأس دشمنان و امیدواری جامعه می شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مشکلات گذشته داخل کشور و منطقه قابل تحمل و پیش بینی بود، ابراز داشت: در شرایط فعلی با وجود پیشرفت هایی که در زمینه بیداری اسلامی محقق شد، دشمن معضلاتی را در خاورمیانه از جمله سوریه بوجود آورده است، بار این مسأله به دوش جمهوری اسلامی و نیروهای فعال ضد صهیونسیت است.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز به توطئه ها و فشارهایی که دشمن از طریق سازمان ملل بر کشور ایران وارد می سازند، اشاره کرد و گفت: آنها با بهانه های واهی می خواهند جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند؛ در داخل هم آن گونه که باید آرامش، وحدت و انسجام نبوده و هر روز عده ای با سخنان خود بحث هایی را مطرح می کنند که برای مردم کمی نگران کننده است.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان نقش رهبر معظم انقلاب و مرجعیت را در هدایت جامعه، اظهار کرد: البته مردم ما با بهره مندی از این راهنمایی ها از مشکلات عبور خواهند کرد، نصایح مراجع و حوزه علمیه قم در کنار رهبر معظم انقلاب همه این مشکلات را رفع می کند.

 

وی افزود: همه امیدها به حضور مردم چشم دوخته شده است؛ امیدواریم با وجود توطئه های و برنامه ریزی های دشمن با تجلی وحدت شاهد انتخاباتی شکوهمند بوده و فردی که همه شرایط مندرج در قانون اساسی را دارد روی کار بیاید تا اوضاع کشور را سامان دهد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح مشکلات داخلی کشور، گفت: مردم ما بیش از گذشته در معرض مشکلات معیشتی هستند؛ در عرض چند ماه گذشته ارزش پول کشور ما به نصف کاهش پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام روحانی در پایان اظهار داشت: من به عنوان یک طلبه هرچه افتخار دارم از بزرگان حوزه علمیه و این سرزمین دارم./928/پ202/ج


ارسال نظرات