۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۶۳۵۱۵
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

انزوای ایران، سیاست شکست‌خورده غرب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل‌هاشم تأکید کرد: امروز رأی آگاهانه و انتخاب رییس جمهور مخلص و دلسوز نظام در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت و توجه است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع کارکنان پایور قرارگاه عملیاتی لشکر 21 و تیپ 121 تکاور با تأکید بر این‌که انتخابات مظهر حماسه سیاسی در سالجاری خواهد بود، اظهار داشت: دشمنان در طول سه دهه گذشته با حربه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای به انزوا کشاندن نظام اسلامی تلاش کردند، اما همواره اراده ملت آنان را خار کرده است.


وی با تأکید بر حضور حماسی و آگاهانه ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: دشمن درصدد بی اهمیت جلوه دادن انتخابات و حضور مردم در این صحنه سیاسی است، در شرایطی که امروز رأی آگاهانه و انتخاب رییس جمهور مخلص و دلسوز نظام در شرایط فعلی بسیار حائز  اهمیت و توجه است.


رییس عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که مردم نقش مهمی در اعتلابخشی پایه های بنیادین نظام اجتماعی و سیاسی دارند، تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حقیقت حفظ و حراست از دستاوردهای مهم اجتماعی، اقتصادی، علمی، سیاسی و فرهنگی کشور است.


حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به سال حماسه اقتصادی حماسه سیاسی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، یادآور شد: شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تجلی حماسه سیاسی خواهد بود و پشتوانه مهمی برای دولت آینده و الگویی مناسب برای کشورهای منطقه و جهان در ایام بیداری اسلامی است.


وی در پایان خواستار توجه به تقوای سیاسی و اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای احتمالی و هواداران آنان شد و اظهار داشت: حامیان نامزدهای انتخاباتی باید با رعایت اخلاق اسلامی، مصلحت عمومی را بر سلایق و منافع شخصی و جناحی ترجیح دهند، چراکه هدف اصلی برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت عمومی بالا است.


رییس عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که شاخص های ارائه شده از سوی ولایت فقیه راهگشای انتخاب اصلح است، افزود: تبعیت از ولایت رمز سعادت دنیا و آخرت است، در حقیقت پشتیبانی از خط ولایت و توجه به شاخص های انتخاب اصلح می‌تواند منجر به گزینش بهترین گزینه و اصلح‌ترین فرد باشد./935/پ202/ب

ارسال نظرات