۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۶۳۵۲۴
امام جمعه موقت کرمان:

کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمان گفت: کاندیداها اگر ویژگی یا تخصص خاصی دارند همان را بگویند و از تخریب دیگران بپرهیزند که این کار غیر از تشویش اذهان عمومی و ایجاد تزلزل در جامعه نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.
کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور، امام جمعه موقت کرمان، در خطبه های نماز جمعه امروز که در مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد، گفت: ملت ما دو انتخابات بسیار مهم پیش رو دارند که باید برای پرشور برگزار شدن آن تلاش کنند و به هیچ وجه از رأی خود صرف نظر نکنند.

وی بیان داشت: کاندیداها نیز باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و اگر می بینند شخصی بهتر از خودشان هست که بتواند این مسؤولیت را انجام دهد بهتر است کنار بروند و راه را برای دیگران باز بگذارند.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که کاندیدا شدن در انتخابات واجب عینی نیست، گفت: در مورد بعضی از افراد شاید پر کردن برگه ثبت نام نیز حق آن ها نباشد و حق دیگری را ضایع کند.

وی با بیان این که نامزدهای انتخابات نباید رو به دروغ گویی بیاورند، گفت: اگر کاری نشدنی است یا از عهده‏ آن بر نمی آیند وعده‏ آن را ندهند و سعی کنند با مردم صادق باشند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: کاندیداها اگر ویژگی یا تخصص خاصی دارند همان را بگویند و از تخریب دیگران بپرهیزند که این کار غیر از تشویش اذهان عمومی و ایجاد تزلزل در جامعه نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: ایشان الگوی همیشگی زنان مسلمان است و زنان جامعه ما باید در تمامی امور زندگی خود از این بانوی بزرگوار اسلام سرمشق بگیرند.

حجت الاسلام عرب‏پور با اشاره به نقش زنان مسلمان در پیشرفت جامعه اسلامی گفت: اگر اسلام بر تربیت فرزندان از سوی زنان تأکید می کند دلیل آن این است که مهم ترین کارها تربیت فرزندان صالح است که اگر فرزندان نیکو تربیت شوند کارهای مرد نیز به ثمر می رسد.

وی در پایان با اشاره به جایگاه علم و علم آموزی گفت: ما نباید علم را برای به دست آوردن دنیا بیاموزیم بلکه باید از آن برای رسیدن به کمال انسانی استفاده کنیم./9702/پ 201/ب

ارسال نظرات