۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۶۳۵۸۱
فردا؛

رییس جمهور به آذربایجان شرقی سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار تبریز گفت: فردا دکتر احمدی نژاد میهمان مردم استان آذربایجان شرقی و تبریز خواهد بود.
احمدي نژاد سفر احمدي نژاد

محمود چمنی، فرماندار شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اعلام کرد: دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور کشورمان در ادامه چهارمین دور سفرهای استانی هیأت دولت فردا وارد شهر تبریز می شود و در ورزشگاه جهان پهلوان تختی(باغشمال) این شهر با مردم دیدار خواهد کرد.

 

وی با اشاره به برنامه سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان خاطرنشان کرد: رییس جمهور پس از دیدار عمومی با مردم تبریز پروژه های مختلف عمرانی، صنعتی و اقتصادی از جمله مسکن مهر و طرح های مهر ماندگار در تبریز را افتتاح خواهد کرد.

 

چمنی ادامه داد: در این سفر برنامه های مختلفی از جمله تجلیل از خانواده و مادران شهدا، دیدار با 800 نفر از نخبگان استان، تقدیر از تلاشگران امداد رسانی و بازسازی زلزله ارسباران اجرا خواهد شد، افزون بر این‌که در جریان این سفر 27 پروژه بزرگ عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار تبریز از افتتاح 37 هزار واحد مسکن مهر، قطعه آخر آزادراه تبریز - زنجان، جاده میانه - میاندوآب، دو طرح تولید فولاد و مصالح ساختمانی و چهار باب بیمارستان در استان خبر داد و گفت: همزمان با سفر رییس جمهور کنارگذر غربی تبریز، سه هتل و پروژه‌های راه روستایی به بهره برداری خواهند رسید.

 

وی از برگزاری جلسه هیأت دولت با موضوع بررسی مصوبات سه سفر گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم نتایج این جلسه با تصویب اعتبارات قابل توجه برای استان و شهر تبریز همراه باشد، ضمن این‌که تشکیل جلسه کارگروه‌های کشاورزی و معدن و برگزاری همایش حماسه حضور در برنامه های سفر قرار دارد.

 

چمنی ادامه داد: برخی از وزرا و اعضای هیأت دولت نیز در شهرستان‌های استان حضور خواهند داشت و به بررسی نیازها و روند اجرای پروژه های دولت خواهند پرداخت./935/ت303/ب

ارسال نظرات