۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۶۳۶۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه:

رسالت امروز روحانیت تبلیغ گفتمان رهبری است

خبرگزاری رسا ـ‌ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر این‌که رسالت امروز روحانیت تبلیغ گفتمان رهبری است، تأکید کرد: مساله هسته ای ایران تنها با ایستادگی ملت ایران حل می شود.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در گردهمایی طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان زنجان که ظهر امروز در حسینیه اعظم این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همواره در طول تاریخ تقابل میان حق و باطل وجود داشته و در آینده نیز خواهد بود.


وی گفت: تقابل در تاریخ بوده از حضرت آدم تاکنون ولی فصل پایانی زندگی بشر به نظر می رسد که دست خوش حوادثی است که سر انگشت رهبری و ملت ایران در تحولات آینده و نه چندان دور هستیم تاثیر گذار خواهد بود، البته آشنایی ما با حساسیت ها و ظرافت ها می تواند راهگشای تکالیف ما باشد.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تقسیم بندی تکالیف ملت اسلامی در این عصر خاطرنشان کرد: این تکالیف متوجه چند محور از جمله گستره و نفوذ قلمرو مرزهای انقلاب، تکیه بر اسلام ناب مبتنی بر گفتمان علوی و نبوی در گفت و گو با دو انحراف اسلامی (اسلام خشن و اسلام سکولاریزه شده) و پرچم داری از بیداری اسلامی در برابر شعارهای انحرافی است.


به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستادگی جبهه حق در برابر جبهه کفر و پرچمداری از گفتمان دینی در برابر گفتمان هایی که بوی نفاق دارند را مورد تأکید قرار داد و گفت: رسالت امروز روحانیت تبلیغ گفتمان رهبری است.


وی با بیان این‌که مشکل ایران و آمریکا در مسائل ایدئولوژیکی است، گفت: سوال اینجاست که حرف ایران با آمریکا در مورد چیست؟ آیا میز مذاکره می تواند این مساله را حل کند و یا با ایستادگی ملت ایران این مسأله به سر انجام می رسد. در واقع می توان با پاسخ به این سوالات دانست که آمریکا مخالف اسلام و جهانی شدن آن، استقلال ایران، پیشرفت هسته ای و صدور آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی است.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و عوامل تقویت احساس تکلیف مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات گفت: یکی از مطالبات رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، در حقیقت رهنمودهای رهبری در همه زمینه ها راهگشای امور بوده است./9351/پ202/ب

ارسال نظرات