۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۶۳۶۷۳
حجت الاسلام ولایی:

شعار انتخابات آزاد توطئه از پیش طراحی شده دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: جلوگیری از برگزاری انتخابات در مرحله نخست، ایجاد فضای ناامنی در روند برگزاری انتخابات و ایجاد ناامنی در اذهان عمومی از مهم ترین پروژه های استکبار در کشور است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ترتیب یافت، اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد از ابعاد مختلف دارای اهمیت و حساسیت ویژه در داخل و خارج از کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ماه‌ها تلاش و برنامه ریزی غرب برای به چالش کشاندن انتخابات در ایران، همه با هدف براندازی این نظام ولایی بوده است، مشابه این پروژه در انتخابات مجلس و صحنه های سیاسی قبل از آن را نیز شاهد بودیم، اما هر بار دشمنان تودهنی محکمی از ملت ایران خورده‌اند.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به تعابیر مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی از شرایط امروز نظام اسلامی گفت: ملت ایران در این انتخابات که به تعبیر رهبر معظم انقلاب پیچ تاریخی انقلاب اسلامی است، بایستی با بصیرت ولایی، صبر، استقاومت، مقاومت و حضور در صحنه نقش تاریخی و حساس خود را  ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ا تأکید بر این حضور حماسی بایستی توام با انتخاب فرد اصلح باشد، تصریح کرد: دشمنان سه طرح عمده برای برهم زدن فضای بانشاط  انتخاباتی در آستانه خرداد ماه سال جاری برنامه ریزی کرده اند که جلوگیری از برگزاری انتخابات در مرحله  نخست، ایجاد فضای ناامنی در روند برگزاری انتخابات و ایجاد ناامنی در اذهان عمومی از مهم ترین پروژه های استکبار در کشور است.

وی با بیان این‌که آگاهی مردم از توطئه های دشمن، بصیرت لازم برای شرکت در انتخابات را فراهم خواهد کرد، گفت: دو روش نخست به دلیل اقتدار سیاسی کشور و اشراف نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی امکان پذیر نیست و دشمنان به دنبال اجرایی کردن طرح سوم با شعار برگزاری انتخابات آزاد هستند، دشمن درصدد است مشارکت عمومی را در انتخابات کاهش دهد.

حجت الاسلام ولایی یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی برای حضور حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری از ماه ها قبل با چاشنی تحریم و به دنبال آن شعار انتخابات آزاد خواستند مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند و این گونه نشان دهند که حضور ملت در انتخابات هیچ تاثیری ندارد، غافل از این که مردم میثاق معنوی با ولایت دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که دشمنان به دنبال دلسردکردن مردم از نظام و انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان از درک این حقیقت عاجزند که قدرت نظام اسلامی ایران در اعتقاد و عقیده مردم نهفته است و هیچ سلاحی در جهان توان مقابله با آن را ندارد، در واقع ساختاری که نظام‌های مادی‌گرای غرب بر آن استوار است بسیار سست تر از پایه های نظام اسلامی مبتنی بر مکتب تشیع است.

وی با بیان این‌که تلاش منفعلانه دشمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران نشان از ضعف غرب در برابر ایدئولژی اسلام است،‌ گفت: دوران استیصال نظام های لائیک و سکولار و زمان تجلی نظام ولایی انقلاب اسلامی ایران فرا رسیده است./935/پ202/س

ارسال نظرات