۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۶۳۶۸۰

بانوان طلبه، مستضعفین فرهنگی را یاری کنند

خبرگزاری رسا _ مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بانوان طلبه و فرهیختگان حوزوی باید مستضعفین فرهنگی را که حتی با الفبای احکام شرعی هم آشنا نیستند یاری کنند.
حجت الاسلام جواد اسماعيل نيا مدير ساماندهي امور پژوهشي حوزه‌هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا، مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران در نشست مشترک مسؤولان معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با برگزیدگان خواهر پنجمین جشنواره علامه حلی که پیش از برپایی مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار شد، در سخنانی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن اظهار داشت: ما در جنگ نابرابر اعتقادات و ارزش‌ها هستیم و تلفات ما در این جنگ نابرابر کم نیست.
وی با اشاره به آمار طلاق و برخی بزهکاری‌ها افزود: شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها را تهدید می‌کنند و در مقابل این هجمه، ترویج سبک زندگی اسلامی بر دوش طلاب و فرهیختگان حوزوی است.
مدیر ساماندهی امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: در حوزه به بانو امین‌هایی احتیاج داریم که دست مستضعفین فرهنگی را بگیرند و آنها را نجات دهند.
در این نشست همچنین خالقی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران برگزیده شدن در جشنواره علامه حلی را به منزله نعمتی برای طلاب دانست و اظهار داشت: اگر از نعمت‌ها به درستی استفاده نکنیم، نعمت‌ها تبدیل به نقمت می‌شوند.
وی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره علامه حلی باید از شرایط به نحو احسن استفاده کنند و فعالیت‌های پژوهشی خود را ادامه دهند، اضافه کرد: اینکه 37 نفر از 75 برگزیده پنجمین جشنواره علامه حلی را بانوان تشکیل می‌دهند از الطاف الهی است و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران نیز زمینه رشد علمی برگزیدگان را فراهم آورند.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه امسال برگزیدگانی از حوزه‌های علمیه خواهران در بخش مقاله جشنواره علامه نیز حضور دارند، گفت: این امر جای تقدیر دارد.
وی اظهار داشت: برگزیدگان جشنواره علامه حلی در برابر برگزیده شدن در این جشنواره لسانا و قلبا شاکر باشند و در برابر این نعمت الهی متواضع باشند./9191/د102/ی
ارسال نظرات