۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۶۳۸۰۱
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی:

انتخابات تجلی بارز تحقق حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: مشارکت با بصیرت در صحنه انتخابات نمود و ظهور بارز تحقق حماسه سیاسی در کشور است.
انتخابات سبك زندگي بر اساس آموزه هاي اسلامي

حجت الاسلام کریم حسین خانی، مسؤول بسیج طلاب سپاه شهداء آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: امروز نمود و ظهور بارز تحقق حماسه سیاسی موضوع مشارکت فعالانه در عرصه انتخابات است.

 

 

وی با اشاره به موقیعت سنجی مبتنی بر شناخت دقیق از مسائل و مباحث پیرامون کشور از سوی مقام معظم رهبری در نامگذاری سالجاری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: بدون شک حضور و مشارکت فعالانه مردم در عرصه انتخابات بازتاب جهانی و بین المللی خواهد داشت و این حضور لبیک دیگری به آرمانها و ارزش های انقلاب و رهبری خواهد بود.

 

 

به گفته حجت الاسلام حسین خانی، نامگذاری سال جدید به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی بیانگر اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات است و این در حالی است که استکبار جهانی با استفاده از حربه های مختلف درصدد مایوس کردن مردم از آینده نظام و انقلاب است.

 

 

این مسؤول با بیان این که حضور حداکثری مردم می تواند بازتاب داخلی و بین المللی اثر بخشی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا داشته باشد، تصریح کرد: اگر رییس جمهوری از قاطبه مردمی برخوردار باشد به تبع قدرت چانه زنی بیشتری در عرصه بین المللی برای احیای حقوق جهانی ملت ایران در برابر سایر ملت ها خواهد داشت.

 

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه شهداء آذربایجان غربی یادآور شد: نباید از این موضوع غافل باشیم که طرح های اقتصادی در حال اجرا در کشور که اکنون در قالب طرح هایی چون هدفمند کردن یارانه ها اجرا می شود، زمانی می تواند اثر بخش و مفید باشد که یک حماسه بی نظیر سیاسی از سوی آحاد مختلف مردم در صحنه داخلی به اجرا درآید.

 

 

حجت الاسلام حسین خانی با اشاره به ضرورت توجه و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها، افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مبتنی بر ارزش ها و آرمانهای اخلاقی و دینی است و به تبع هر حرکت اجتماعی و سیاسی باید در قالب این ارزش ها طراحی و اجرا شود.

 

 

وی تصریح کرد: نباید نامزدهای انتخاباتی در فرصت تبلیغ برنامه های خود از سبک و شیوه های غرب استفاده کنند چرا که نظام اسلامی رفتاری متناسب با ارزش ها و آموزه های خود را می طلبد و این امر ضرورت آراستگی افراد به اخلاق دینی در انتخابات را دو چندان می کند./936/ت302/ب

ارسال نظرات