۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۶۳۸۸۹
امام جمعه رفسنجان:

برگزاری انتخابات آزاد مهم ترین افتخار نظام اسلامی است

خبر گزاری رساـ امام جمعه رفسنجان با بیان این که طرح شعار «انتخابات آزاد» که از سوی برخی افراد سودجو بیان می شود رنگ و بوی فتنه دارد، گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره آزاد بوده و این یکی از افتخارات نظام اسلامی است.
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضاني پور

حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان بر ضرورت توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث انتخابات تأکید کرد و گفت: عمل به این رهنمودها مانع از ایجاد بد اخلاقی های انتخاباتی خواهد شد.

 

وی با بیان این که طرح شعار «انتخابات آزاد» که از سوی برخی افراد سودجو بیان می شود رنگ و بوی فتنه دارد، خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره آزاد بوده و این یکی از افتخارات نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام رمضانی طرح این گونه شعارها را کلیدی برای انحراف در انتخابات اتی دانست و خاطرنشان کرد: همه باید هوشیار و آگاه باشند تا فریب توطئه های دشمنان را نخورند.

 

امام جمعه رفسنجان تصریح در ادامه سخنان خود به برخی ویژگی های رییس جمهور آینده اشاره کرد و گفت: فردی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود باید توانا و مطیع ولایت فقیه باشد و مدیران خود را در وزارت خانه ها با همین ملاک و معیار به کار گیرد.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: رییس جمهور باید مردم را درک کند و درک مردم کار کسی است که از خود مردم یعنی کسی که از طبقه ضعیف و متوسط جامعه باشد و چنین فردی می تواند خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.

 

وی همچنین با بیان این که شورای نگهبان بدون هیچ هراس و نگرانی افراد را انتخاب کنند، ادامه داد: ائمه جمعه و مردم با همه تلاش از این جایگاه حمایت خواهند کرد.

 

امام جمعه رفسنجان در پایان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مردم سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را با شرکت پرشور در انتخابات و صبر در مقابل مشکلات اقتصادی جامه ی عمل می پوشانند./970/ت302/ش

ارسال نظرات