۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۶۳۸۹۸

گردهمایی روحانیان استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ‌ گردهمایی روحانیان استان زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه گردهمايي روحانيان تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در گردهمایی طلاب و روحانیان استان زنجان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جاری اظهار داشت: باید دانست که انتخاب عنوان حماسه برای دو عرصه مهم سیاسی و اقتصادی، نشان از ضروت و اهمیت آن از دیدگاه ولایت فقیه است.


وی با بیان این‌که خلق حماسه پادزهری در برابر سناریوی سیاسی و اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی از حربه اقتصادی به دنبال تحقق اهداف سیاسی خود هستند، بایستی ملت با ایستادگی و مقاومت و البته خلق حماسه سیاسی در انتخابات ماه آینده نشان دهند که سناریوی اقتصادی غرب باطل و کهنه شده است.


حجت الاسلام سعیدی پیام حضور پرشور و آگاهانه ملت در انتخابات را ننگ بر سناریوی سیاسی غرب دانست و افزود: حضور گسترده در انتخابات پشتوانه محکم نظام اسلامی در عرصه های بین المللی برای مقابله با زیاده‌خواهی غرب است، در حقیقت روحانیت وظیفه دارد حساسیت و اهمیت این حضور حماسی را تبین کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر این‌که مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه لازم بوده با لبیک به ندای رهبری توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرده اند، افزود: مردم نقش محوری در مقابله با فتنه‌های دشمن بر عهده دارند، این ملت همان مردمی هستند که حماسه 9 دی 88 را خلق کردند و طومار فتنه‌گران را درهم پیچیدند.


وی با تأکید بر قدرشناسی از مردم گفت: مردم با درک اهمیت و حساسیت شرایط نظام اسلامی، بار دیگر در صحنه پیروزی انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت و در صفوف به هم فشرده بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان و میثاق خواهند بست، همان موضوعی که دشمنان چندان تمایل به تحقق آن نیستند.


حجت الاسلام سعیدی خواستار توجه به شاخص های ولایی در انتخاب فرد اصلح شد و اظهار داشت: باید نقاط مثبت روسای جمهور  قبلی در رییس جمهور آینده نمود داشته و از معایب دولت‌های پیشین به دور باشد. سپاه نمی‌تواند مصداق تعیین کند، اما حفظ و حراست از نظام اسلامی از وظایف پاسداران است، از این رو ضمن این‌که وظیفه داریم خود در انتخابات شرکت کنیم، دیگران را نیز تشویق به حضور خواهیم کرد.


وی ولایت‌مداری، درایت، شجاعت، مدیریت ارزشی و توجه به آرمان های امام و شهدا را از شاخص های مهم ولایت فقیه در انتخاب فرد اصلح دانست و گفت: آن عده که نمی توانند به صورت دقیق فرد اصلح را شناسایی کنند، بایستی با مراجعه به افراد قابل اعتماد و علمای دین برای انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.


حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه انتخابات در نظام اسلامی ایران را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار داشت: بشریت از درک موضوع مردم سالاری دینی عاجز  است، باید دانست که آرمان این نظام زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است، تفاوت بین نظام اسلامی با سایر نظام‌های جهانی در توجه به مردم سالاری دینی خلاصه می شود./9351/پ202/س

ارسال نظرات