۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۳۹۱۲
خطیب جمعه شهرستان بم:

تفاوت سلیقه کاندیداها به اختلاف و تخریب کشیده نشود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بم گفت: اختلاف سلیقه بین کاندیداها طبیعی است؛ اما باید توجه داشته باشند که این تفاوت دیدگاه‏ها نباید سبب تخریب دیگران شود.
انتخابات

حجت الاسلام محمد علی‏آبادی، امام جمعه موقت بم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: طبق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی کاندیداهای ریاست جمهوری نباید اختلاف سلیقه را بهانه‏ای برای تخریب یکدیگر قرار دهند، زیرا این کار سبب بر هم زدن نظم عمومی می‏شود.

وی همچنین گفت: اختلاف سلیقه بین کاندیداها طبیعی است؛ اما باید توجه داشته باشند که این تفاوت دیدگاه‏ها نباید سبب تخریب دیگران شود.

حجت الاسلام علی‏آبادی با اشاره به احزابی که معتقد به راهبرد رهبری هستند و خطوط قرمز ایشان را رعایت می‏کنند باید بیشتر رعایت اخلاق انتخاباتی را بکنند، گفت: این گروه‏ها باید در کنار هم جمع شوند و اختلافات را کنار بگذارند و هر کدام یک شخص اصلح را برای ریاست جمهوری معرفی کنند.

وی با ابراز این که انتخابات ریاست جمهوری یکی از مسائل مهم کشور ما است، گفت: از هم اکنون دشمنان کشور ما تبلیغات خود را شروع کرده‏اند و هر کاری می‏کنند تا مردم ما نتوانند پای صندوق رأی حاضر شوند.

امام جمعه موقت بم همچنین افزود: همه مردم ایران باید پای صندوق‏های رأی بیایند تا حمایت خود از رهبر انقلاب اسلامی را نشان جهانیان دهند و این سبب می‏شود که دشمنان اسلام جرأت انجام کوچکترین حرکتی به سمت این ملت را نداشته باشند.

وی با تأکید بر این که مردم باید از هم اکنون تحقیقات خود را درباره کاندیدای اصلح شروع کنند، گفت: یک ویژگی مهم رییس جمهور آینده این است که تابع ولایت فقیه باشد و خطوط قرمز رهبری را رعایت کند.

حجت الاسلام علی آبادی در ادامه گفت: اگر رییس جمهور آینده خود را پای بند به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بداند و به آنها عمل کند، بسیاری از مشکلات کشور را می‏تواند حل کند.

امام جمعه موقت بم با اشاره به سخن امام علی (ع) مبنی بر این که هیچ پشتیبانی بهتر از مشورت نیست، گفت: رییس جمهور آینده باید با مشورت کردن با نخبگان، بزرگان و کسانی که مسائل اقتصادی و سیاسی را می دانند، سبب پیشرفت کشور شود و اگر رییس جمهور خود رأی بود باعث بروز مشکلات در نظام خواهد شد./970/ت303/س
 

ارسال نظرات