۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۶۳۹۳۲
استاندار خوزستان:

عشایر همواره با پیشتازی در دفاع از انقلاب و نظام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان تأثیر حضور مردم در انتخابات را انکار ناپذیر دانست و افزود: انتخابات پرشور بهترین ابزار جمهوری اسلامی جهت مقابله با دشمنان است.
حجازي ، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، شامگاه هشتم فروردین در نشست هم اندیشی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عشایر خوزستان، با قدردانی از حضور پرشور عشایر در این نشست اظهار داشت: عشایر خوزستان در همه عرصه ها از نخستین کسانی بودند که در صحنه های دفاع از میهن حضور پرشور و فعال داشته اند.

عالی ترین مقام دولت در استان خوزستان برگزاری چنین نشست هایی را مهم و اثرگذار دانست و افزود: این نشست در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برگزار شده است.

وی به برنامه های استانداری خوزستان در راستای تبیین شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره و تصریح کرد: از هفته آینده برنامه سفر به شهرستان های مختلف را اجرا خواهیم کرد.

حجازی با بیان این که از ظرفیت عشایر جهت خلق حماسه سیاسی باید استفاده شود، خاطر نشان کرد: دلسوزی عشایر استان نسبت به مشکلات نشان دهنده دغدغه آنها در راستای پیشرفت خوزستان است.

استاندار خوزستان حل مشکلات را در گرو همدلی و مشارکت مردم دانست و گفت: شاخص ها در بخش های مختلف نشان دهنده پیشرفت های روز افزون و نوید بخش روزهای خوب است.

عالی ترین مقام دولت در استان خوزستان تأثیر حضور مردم در انتخابات را انکار ناپذیر دانست و افزود: انتخابات پرشور بهترین ابزار جمهوری اسلامی جهت مقابله با دشمنان است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن جهت ایجاد اختلاف در کشور عشایر خوزستان را از پیشتازان دفاع از اسلام و نظام دانست و اظهار داشت: وحدت و همبستگی ملت ایران در این برهه از زمان بیش از گذشته احساس می شود.

استاندار خوزستان با بیان این که مردم با وجود مشکلات و برخی کاستی ها همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند، ابراز داشت: خوزستان همان گونه که در جنگ پیشتاز بوده باید در انتخابات نیز نشان دهد آمار بیشترین مشارکت متعلق به این استان ولایت مدار است.

حجازی بیان داشت: روحیه مبارزاتی و استکبار ستیزی مردم سبب شکست دشمن در عرصه های مختلف شده است./9464/پ202/غ

ارسال نظرات