۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۳۹۵۹
سردار نقدی:

تحقق شعار اقتصادی در گرو خلق حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور آینده زمینه برای تحقق حماسه اقتصادی در کشور فراهم می شود.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار محمدرضا نقدی، امروز در دیدار با تعدادی از نخبگان اقشار مختلف بسیج آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد: تعیین دو ماموریت همزمان برای مردم و محول کردن آنها به ملت در سال جدید نشان از عزم راسخ مردم و ناکامی های دشمنان  در مقابله با پیشرفت های مردمی دارد.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین و در رأس تمام بسیجیان اقشار نمونه و نخبگان این نیروی مردمی نقش اساسی و تعیین کننده ای در شکل گیری حماسه سیاسی و اقتصادی دارند چراکه حضور مردمی در انتخابات تنها در سایه اتحاد مردم ایجاد شده و با انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور حماسه اقتصادی نیز با همکاری مسؤولان و مردم شکل می گیرد.

سردار نقدی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم بهره برداری از توانمندی های بسیج  در راستای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: به کار بردن لفظ حماسه ازسوی رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای معانی متعددی است که یکی از آن ها بالا بردن قدرت ایستادگی مردمی در مقابل هجمه های نظامی و قدرت نرم دشمنان است.

وظیفه ملت همراهی با ولی فقیه است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه بسیجیان در صحنه های مختلف گفت: دشمن به دلیل شکست های گذشته خود توان ترسیم موفقیت های نظامی در برابر ملت ایران را از دست داده و به همین دلیل در حال حاضر دست به مقابله در عرصه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی زده است و در این میان وظیفه عموم مردم همراهی با ولی فقیه و حضور گسترده در صحنه های مورد نیاز است.

سردار نقدی در ادامه بیان داشت: دشمن در صدد برهم زدن جو جامعه از طریق فرافکنی های روزمره است اما مردم ایران اسلامی در برابر این گونه ناملایمت ها و دشمنی ها سر خم نمی کنند و در این راه تنها از فرامین رهبر خویش اطاعت خواهند کرد.

سردار نقدی در پایان خطاب به اقشار نخبه بسیج بیان داشت: شعار سال جاری بخش عمده فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین را تشکیل می دهد و در این میان نقش اساسی بر عهده نخبگان اقشار مختلف بسیج است که با همراه کردن مردم در جهت اعتلای کشور و بلند آوازه شدن ایران اسلامی در میان سایر کشورها تلاش کنند.

در پایان این جلسه تعدادی از مسؤولان اقشار بسیج استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای تحقق شعار سال پرداختند./936/پ202/ب

ارسال نظرات