۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۶۳۹۷۶

نشست ستاد 15 خرداد خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، صبح امروز با حضور مسؤولان دستگاه های اجرایی و مدیران حوزه علمیه استان برگزار شد.
پانزده خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، صبح امروز با حضور مسؤولان دستگاه های اجرایی و مدیران حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی موری، کارشناس پژوهش و اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در این جلسه با اشاره به برنامه های این نهاد حوزوی، اظهار داشت: بیش از 200 مبلغ و مبلغه به مناطق حاشیه کلانشهر اهواز ویژه تبیین شخصیت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اعزام می شوند.

وی با بیان این که مبلغان اعزامی معرفی به تبیین شخصیت و سبک زندگی امام خمینی(ره) و ابعاد مختلف قیام پانزده خرداد خواهد پرداخت، گفت: نهادهای فرهنگی نقش ویژه ای در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام پانزده خرداد را دارند.

همچنین در ادامه این نشست عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، با اشاره به اقدامات فرمانداری این شهرستان در سالروز قیام پانزده خرداد ابراز داشت: با توجه به انتخابات پیش رو باید مراقب بود که سالروز قیام پانزده خرداد و رحلت امام خمینی(ره) تحت شعاع قرار نگیرد.

فدعمی با تأکید بر این که صدا و سیما تنها مراسم های مرکز استان را پوشش تصویری می دهد، تصریح کرد: در شهرستان های مطرح استان برنامه های باشکوهی ویژه چهاردهم و پانزدهم خرداد برگزار می شود و باید رسانه ملی برای پوشش خبری و تصویری تلاش بیشتری انجام دهد.

حجت الاسلام محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، در ادامه این جلسه در سخنانی شخصیت امام خمینی(ره) را بی بدیل دانست و با بیان این که پس از پیامبران و ائمه اطهار(ع) هیچ شخصیتی همچون امام راحل(ره) ظهور نکرد، خاطرنشان ساخت: انقلاب های منطقه سرلوحه و سرمشق خیزش خود را انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) قرار داده اند.

گفتنی است در این نشست پنج کمیته مساجد و جوانان، اصناف، پشتیبانی، مراسم و شهرستان ها، و امنیت ویژه بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد تشکیل شد./9458/پ202/غ

ارسال نظرات