۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۶۳۹۸۰

رقابت بیش از 2 هزار نفر در آزمون کتبی حافظان قرآن در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور 13 اردیبهشت ماه جاری در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.
مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور سیزدهم اردیبهشت ماه جاری در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

وی مجموع شرکت کنندگان در آزمون کتبی طرح حافظان قرآن کریم در آذربایجان غربی را دو هزار و 151 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 836 نفر شامل گروه سنی 7-12 سال است که جزء سی آزمون آنها خواهد بود.

 

حجت الاسلام مصائبی اظهار کرد: گروه دوم شامل سنین 13-18 سال است که آزمون آنها از جزء یک و جزء سی خواهد بود.

 

بنابر گفته این مسؤول،گروه سوم افراد 19 سال به بالا را شامل می شود که آنها در آزمون جزء یک، دو و سی شرکت خواهند کرد. 

 

حجت الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به آمادگی شهرستان های استان جهت برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها مکان های برگزاری آزمون مشخص شده است.

 

وی محل برگزاری آزمون کتبی حفظ قرآن کریم در ارومیه را مسجد بازار باش اعلام کرد و گفت: در شهرستان سردشت مسجد جامع میرآباد، ساوان جدید، مسجد روستای داوود آباد، مسجد دیاره، در مهاباد ده مسجد سطح شهر، در نقده پنج مسجد سطح شهر، در اشنویه موسسه روضه القرآن، خوابگاه کمیته امداد، در شوط مسجد و حسینیه صاحب الزمان(عج)، در خوی امامزاده سید بهلول، در پیرانشهر و میاندوآب مصلا، در تکاب دارلقرآن و اداره اوقاف، در سلماس حسینیه روستای اهرنجان و در چایپاره سالن اداره بهزیستی به عنوان محل های برگزاری آزمون تعیین شده است. 

 

حجت الاسلام مصائبی در پایان تصریح کرد: تربیت 40 هزار قاری قرآن سهم استان آذربایجان غربی از اجرای این طرح بود که با توجه به استقبال خوبی که از سوی مردم شد تا کنون 9 هزار و 250 نفر برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند./936/ت302/ب

ارسال نظرات