۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۶۳۹۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

بصیرت سیاسی نیاز اساسی جامعه امروز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با تأکید بر این که بصیرت سیاسی نیاز اساسی جامعه امروز است، گفت: بصیرت و ترویج آن امری است که سپاه پاسداران امروز دارد نسبت به این توصیه رهبر انقلاب اسلامی کار می کند تا بتوانیم خود را توانمند تر از گذشته کنیم.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، امروز در نشست خبری که در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد با بیان این که سپاه و مجموعه نیروهای مسلح نقش مهمی را در هر کشوری به ویژه جمهوری اسلامی دارند، گفت: کشوری نیست که نیروهای مسلح خود را تقویت نکند و هر چه این نیروها ضعیف شوند حکومت ها دچار چالش خواهند شد.

 

وی با تاکید بر این که سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده و مایه قوت دل رهبری و ملت بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی است که دفاع از نظام بر عهده آن بوده و خود را  مسؤول می بیند.

 

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: سپاه پاسداران درصدد است تا همچنان آمادگی همه جانبه را در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اعتقادی داشته و در سنگر دفاع دائما خود را حاضر و ناظر می بینیم و فکر نمی کنیم که دشمنان دست از سر ما برداشته اند و می بینیم دشمنان ما هر لحظه طرح و برنامه ریزی دارند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تأکید بر این که امروز باید ببینیم تهاجم دشمنان از چه ناحیه ای است تا خطوط دفاعی خود را قوی تر کنیم، ادامه داد: دشمنان روزی جنگ فیزیکی را به راه انداختند اما الان بحث فکری است که مجموعه سپاه توان علمی خود را بالا کشیده است.

 

وی با بیان این که سپاه پاسداران از اول به عنوان نهادی مکتبی بود و امروز هم به عنوان نهاد مکتبی به حساب می آید، خاطرنشان کرد: همگان نسبت به سپاه پاسداران نگاه ویژه ای را دارا هستند.

 

حجت الاسلام محمدیان با تأکید بر این که بصیرت سیاسی نیاز اساسی جامعه امروز  است، گفت: بصیرت و ترویج آن امری است که سپاه پاسداران امروز دارد نسبت به این توصیه مقام معظم رهبری کار می کند تا بتوانیم خود را توانمند تر از گذشته کنیم.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل ادامه داد: هر چه زمان می گذرد دشمنان ما قدرتمند تر از گذشته جلو می روند که سپاه سعی می کند توانمند تر از گذشته پاسخ گویی درستی نسبت به دشمنان داشته باشد و اختراعات و اکتشافات چشم گیری داشتیم که دشمنان هم به آن اذعان دارند.

 

وی گفت: اگر در طول انقلاب اسلامی توانستیم به صورت قوی در برابر دشمنان بایستیم به سبب روحیه شهادت طلبی است.

 

حجت الاسلام محمدیان با تأکید بر این که خبرنگاران جایگاهی مهم و ارزشمند و مسؤولیت سنگینی بر عهده دارند، بیان داشت: کار اطلاع رسانی باید به شکل درست و دقتی ارزنده در جامعه صورت گیرد./950/پ202/س

ارسال نظرات