۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۶۴۰۰۰
نماینده ولی فقیه در گلستان:

حمایت از قشر کارگر زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی گفت: تقویت سرمایه گذاری و حمایت از قشر کارگر می تواند زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی در کشور شود.
نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، نهم اردیبهشت در دیدار مدیران تعاون، کار و امور اجتماعی استان با گرامیداشت هفته کار وکارگر به نقش کارگر در پیشرفت و توسعه هر جامعه ای اشاره کرد و گفت: کارگران نقش اثرگذاری در پیشرفت کشور بر عهده دارند.

 

وی اقتدار و عظمت کشور را در گرو پیشرفت در بخش های مختلف کشور دانست و افزود: این پیشرفت ها با تلاش های خالصانه کارگران محقق می شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان برای فشار در عرصه اقتصادی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: این توطئه جدید دشمنان نیز با تبعیت از رهنمودهای رهبری با شکست روبه رو خواهد شد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که غربی ها همه توان خود را برای ضربه زدن به اقتصاد کشورمان به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: اما دشمنان باید بدانند که تحریم و فشارهای اقتصادی نمی تواند مانع ازتحقق اهداف نظام اسلامی شود.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که همه توطئه های نظام سلطه علیه کشورمان با صلابت و ایستادگی ملت ایران اسلامی بی نتیجه ماند، بیان داشت: وحدت، همدلی و تبعیت از رهبری انقلاب مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران علیه دشمنان بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که در شرایط کنونی نیز آحاد جامعه به ویژه مسؤولان باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشند، بیان داشت: تنها در سایه وحدت و تبعیت از معظم له می توانیم کشور را در مسیر اقتدار و پیشرفت هدایت کنیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، تفرقه و اختلاف را هدف اصلی دشمن در نظام اسلامی دانست و گفت: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکنند.

 

وی بر ضرورت توسعه بخش های مختلف اقتصادی با جذب سرمایه گذار مناسب تأکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب مشکل بیکاری را در کشور حل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که باید زمینه سرمایه گذاری بیشتر در کشور فراهم شود، افزود: بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور می تواند زمینه شکوفایی و بالندگی در بخش های مختلف را فراهم کند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که تقویت سرمایه گذاری و حمایت از قشر کارگر می تواند زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی در کشور شود، تصریح کرد: امروز باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی بهره گیریم.

 

آیت الله نورمفیدی وابستگی به نفت را مهم ترین مشکل در عرصه اقتصادی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: نفت برای ما یک سرمایه است و نباید از آن برای مصارف بهره برد بلکه سرمایه را باید در راه سرمایه گذاری بکار برد تا پشتوانه تولید و خدمات در کشور باشد.

 

وی توجه به مباحث اقتصادی را وظیفه همه مدیران و مسؤولان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در شرایط موجود تلاش کنند تا دغدغه های مردم در عرصه های اقتصادی کاهش یابد./950/پ202/س

ارسال نظرات