۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۶۴۰۰۳
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

مصرف کالای خارجی زمینه سازی برای گسترش بیکاری در کشور است

خبرگزاری رساـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز رسالت خطیری بردوش قشر کارگری وجود دارد، گفت: قشر کارگری با پایبندی به آرمانها و ارزش های ولایی رکن اصلی تحقق حماسه در عرصه اقتصاد و رونق تولید ملی هستند.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در یادواره کشوری شهید کریمی که در سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، با تکریم یاد و خاطره شهدای قشر کارگری گفت: بسیجیان همیشه پیشتار حماسه سازی در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی بودند.

 

وی با بیان این که تحقق حماسه در عرصه سیاسی، حضور پرشور و با بصیرت اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای است، گفت: انتخابات تجلی بارزی از تحقق و خلق حماسه سیاسی است و به دنیا ثابت می کند که ملت ایران با وجود تحریم ها و تهدیدها هیچ گاه در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و رهبری کوتاه نمی آیند.

 

سردار نقدی لازمه تحقق حماسه اقصتادی را ایجاد حماسه در پیوند بین صنعت و دانشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: امروز تکلیف بزرگی بر دوش تک تک ملت ایران است تا با بهره گیری از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در تکیه بر تولید داخلی و ملی عزم جدی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی داشته باشند.

 

این مسؤول با استناد به تحلیل مقام معظم رهبری، گفت: مصرف کالاهای خارجی در حقیقیت به معنی بیکارکردن نیروی کار و جوان ایرانی و به گردش درآوردن کار و سرمایه دشمنان اسلام است.

 

سردار نقدی با بیان این که جوانان و نیروی کار جوان ایرانی ذخیره و سرمایه اصلی این ملت است، به رشادت ها و فداکاری های قشر کارگر در رونق و پیشرفت عرصه تولید داخلی و ملی اشاره داشت و افزود: در دوران دفاع مقدس کارگران در دو جبهه مهم یعنی کار و تولید نیازهای داخلی و هم در جبهه های حق علیه باطل نقش آفرینی کردند و وجود 14 هزار شهید قشر کارگری سندی روشن از فداکارهای این قشر در صیانت از ذره ذره خاک ایران اسلامی است.

 

گفتنی است در این مراسم از تمبر یادبود شهید مهدی کریمی، شهید شاخص قشرکارگری استان آذربایجان غربی و کتاب «پینه های افتاده از کینه» برگرفته از زندگی روحانی شهید مهدی کریمی رونمایی شد.

 

تجلیل از خانواده های شهدای کارگری استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و معاون سیاسی و امنیتی استاندار از دیگر برنامه های یادواره کشوری شهید مهدی کریمی در ارومیه بود./936/پ202/ج

ارسال نظرات