۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۶۴۰۲۸
آل اسحاق:

اصولگرایان تا قبل از ثبت نام قطعا به اجماع می رسند

خبرگزاری رسا ـ‌ آل اسحاق گفت: باید تمامی سلایق موجود در کشور برای حضور در انتخابات خرداد به صحنه آیند، غیر از گروه‌های فتنه‌انگیز سال 88 که ساختار‌شکنی کردند.
 يحيي آل اسحاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، یحیی آل‌اسحاق، رییس اتاق بازرگانی تهران و کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع خبرنگاران اردبیلی با بیان این‌که باید تمامی سلایق موجود در کشور برای حضور در انتخابات خرداد به صحنه آیند، اظهار داشت: طبق قانون هیچ محدودیتی برای مشارکت تمامی گروه‌ها در این صحنه سیاسی وجود ندارد، به غیر از گروه‌های فتنه‌انگیز سال 88 که ساختار‌شکنی کردند.

 

وی با اشاره به این‌که فتنه گران 88 اصالت انقلاب را زیر سؤال بردند، خاطرنشان کرد: فتنه گران سال 88 ظلم بزرگی در حق ملت ایران روا داشتند، شکی در حرمت‌شکنی برخی از فتنه‌گران 88 وجود ندارد اما باید دانست که هیچ کس قصد ندارد تفکر اصلاح‌طلبی را با متر فتنه و گروه‌های انحرافی زیر سوال ببرد.

 

وزیر بازرگانی دولت هاشمی ادامه داد: سخن اینجاست که در هر نظامی، جریانی که قانون‌شکن و ساختار‌شکن باشد، مورد قبول نیست، اما ما باید میان فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان قائل به فرق باشیم، چراکه در انتخابات پیش‌رو باید همه سلایق حاضر باشند تا یک رقابت سالم را شاهد باشیم.

 

آل اسحاق انتخابات را بهترین فرصت برای رصد تحولات کشور دانست و افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و حساسی در ارتقای بینش و نگرش مردم نسبت وضعیت جامعه بر عهده دارند، رسانه ها رسالت خطیر هدایت افکار عمومی و حسابرسی از کارهای انجام شده را بر عهده دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ائتلاف دوگانه اصولگرایان اظهار داشت: آنچه مسلم است، اصولگرایان باید قبل از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اجماع برسند، چراکه مردم نیز می توانند در چنین شرایطی بهتر تصمیم گیری و برنامه‌ریزی کنند، به عقیده بنده قطعاً این اجماع در اردوگاه اصولگرایان انجام می‌شود.

 

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور به تشریح نقاط ضعف و قوت دولت احمدی نژاد پرداخت و اظهار داشت: باید جرأت و جسارت همراه با خرد جمعی و مشورت با اندیشه‌های پیش‌رونده باشد، در غیر این صورت شاهد نقاط ضعف در اقتصاد کلان خواهیم بود./9352/پ202/ج

ارسال نظرات