۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۶۴۰۳۷
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام:

اصولگرایان با وحدت زمینه رای آوری فرد توانمند را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری با بیان این‌که دشمنان در پی مطرح کردن افرادی هستند تا بوسیله آنها فضا را برای ورود خود هموار کنند، وحدت و همدلی اصولگرایان در انتخابات را سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان ارزیابی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور فراوان کاندیداها در عرصه انتخابات را مایه نشاط انتخاباتی دانست و گفت: تعدد کاندیداها حاکی از این است که طیف‌های مختلف و کسانی که به هر شکل انگیزه خدمت دارند در صحنه حاضر هستند و این امر سرزندگی نظام و جریان‌ها را می‌رساند.
وی همچنین با اشاره به معایب تعدد کاندیداها، اظهار کرد: تعدد کاندیداها موجب سرگردانی مردم برای انتخاب فرد اصلح می‌شود و این مشکل سازی برای مردم با شعارهای کاندیداهای اصولگرا همخوانی ندارد.
امام جمعه شهرکرد بر ضرورت اجماع اصولگرایان بر کاندیدای واحد تأکید کرد و گفت:‌ اصولگرایان باید از میان خود فردی که بیشترین توانایی و ویژگی را برای خدمت رسانی به مردم و نظام دارد انتخاب و همه از او حمایت کنند تا مردم نیز بهتر بتوانند انتخاب کنند.
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری تصریح کرد: اقتضای تعهد در میان کاندیداهای اصولگرا این است که وقتی فردی را توانمندتر از خود مشاهده کردند فضا را برای رأی آوردن او باز کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این‌که دشمنان در پی مطرح کردن افرادی هستند تا بوسیله آنها فضا را برای ورود خود هموار کنند، تصریح کرد: وحدت و همدلی اصولگرایان در انتخابات سبب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
وی احساس تکلیف برخی از کاندیداها برای حضور در انتخابات را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد:‌ روی بسیاری از این تکلیف گرایی‌ها نمی‌شود حساب باز کرد؛ نظام باید برای ما مهم باشد نه این‌که خودمان در پست و مقامی باشیم.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: هرچند خدمت به نظام ارزش است اما به گونه‌ای نباشد که عده‌ای به خاطر خدمت، به نظام آسیب برسانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام  ایثار و از خودگذشتگی را یکی از ویژگی‌های مهم انسان در همه شرایط زندگی خواند و گفت: کاندیداها اگر می‌بینند فردی از آنها بهتر است باید ایثارگری کرده به نفع او کنار روند تا مردم بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند./927/ت302/ج
ارسال نظرات