۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۶۴۰۳۸

خانواده‎های طلاب کردستانی تجلیل می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه کردستان اقدام به برگزاری مراسم فرهنگی می‎کند.
همايش طلاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجتالاسلام محمودی، معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه کردستان اقدام به برگزاری مراسم فرهنگی میکند.

وی افزود: در همین راستا، مراسم تجلیل از خانوادههای طلاب استان در دو شهر قروه و بیجار در روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار میشود.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: از جمله برنامههایی که در این زمینه برگزار شده است میتوان به برگزاری مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا(س) با هدف توسعه و ترویج فرهنگ متعالی اهل‌بیت(ع) در بین طلاب اشاره کرد.

وی گفت: این مسابقه، در بین مدارس علمیه استان کردستان برگزار شده است که پس از جمع‌آوری پاسخنامهها و نتایج، افراد برگزیده در مراسمی معرفی میشوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان، خاطرنشان کرد: در این مراسم بسته فرهنگی نرم‌افزار خانواده موفق به خانوادههای طلاب اهدا میشود./993/د102/پ

ارسال نظرات