۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۶۴۰۴۵
کارشناس فرهنگی و تبلیغی:

حماسه آفرینی با روحیه بسیجی تحقق می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جدید را در گرو روحیه جهادی و بسیجی دانست.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جلسه فعالان فرهنگی تبلیغی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: همه ما موظف هستیم تا در اجرای فرامین رهبری و خلق حماسه در عرصه سیاسی و اقتصادی تبیین اهداف این عنوان مهم گام برداشته و با روحیه جهادی، حماسه ‏ساز باشیم تا نامگذاری امسال به درستی محقق شود.

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که همه بخش های این نظام باید برای تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب در سال جدید تلاش کنند، افزود: تحقق سخنان مقام معظم رهبری برای همگان تکلیف است و تنها حرکت در این مسیر است که می تواند زمینه شکوفایی و بالندگی کشورمان را در سال 92 فراهم کند.

وی با بیان این که تحقق حماسه سیاسی و حماسه سیاسی در گرو وحدت و همدلی ملت ایران است، بیان داشت: همه ما موظف هستیم تا در اجرای فرامین رهبری و ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی و تبیین اهداف این عنوان مهم گام برداشته و با روحیه جهادی، حماسه ‏ساز باشیم تا نامذاری امسال به درستی محقق شود.

دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد گیلان با اشاره به نامگذاری امسال توضیح داد: اجرای گفتمان‏های دینی و حمایت از برنامه‏ های فرهنگی مساجد نیز با محوریت شعار سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ویژگی زندگی دینی را رعایت شئونات اسلامی دانست و افزود: اعتقاد به دستورات قرآنی و باورهای دینی اولین و مهم‏ترین نشانه مسلمان بودن و رعایت حقوق دیگران و صیانت از بیت المال برای مسؤولان از مهم‏ترین شاخصه‏ ها است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با تبیین الگوهای صحیح زندگی، عنوان کرد: خداوند برای انسان ها برنامه جامع زندگی تدوین کرده است، لذا باید باورهای دینی را در جامعه عملاً تقویت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت استکبار در کشور سوریه اشاره کرد و اذغان داشت: متأسفانه بعضی از علمای اهل سنت و کشورهای عربی نمی خواهند خطر وهابیت را بفهمند در حالی که اگر آنان قدرت پیدا کنند خبری از اسلام نخواهد بود و همه آثار اسلام را یکی پس از دیگری تخریب خواهند کرد.

حجت‏ الاسلام گلمیرزاده ادامه داد: علما و اندیشمندان به خود بیایند و توطئه استکبار جهانی را بشناسند و خطر وهابیت را تشخیص دهند، اهل سنت را از این فرقه ضاله جدا کرده و مردم را از این نقشه شوم آنان مطلع سازند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خطر بزرگ وهابیت برای جهان اسلام خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی‏ها نمی ‏خواهند خطر وهابیت را بفهمند این درحالی است که ما باید فعالیت‏های فرقه وهابیت را جدی بگیریم.

وی به جنایت وهابیت در تخریب قبور ائمه اطهار(ع) و امامزادگان اشاره کرد و افزود: برای جهان اسلام این حرکات دردناک است و مسلمانان باید با اتحاد و همدلی با این خطر بزرگ مقابله کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات