۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۴۱۲۴
سردار نقدی:

افزایش کیفیت تولید داخل کلید تحقق حماسه اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق حماسه اقتصادی در گروی افزایش کیفیت تولیدات داخلی و احترام ملت ایران در مصرف کالای ایرانی است.
سردار نقدي

سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: رکن اصلی در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با تحقق حماسه اقتصادی اهتمام مردم به مصرف کالا و تولیدات داخلی است.

 

وی با بیان این که امروز جبهه اصلی ملت ایران جبهه اقتصادی است تصریح کرد: باید از ظرفیت های موجود بسیجیان و کارگران بسیجی در راستای بالابردن توان رقابتی کیفیت کالاهای داخلی و همچنین افزایش ظرفیت تولید ملی بهره بگیریم.

 

سردار نقدی با اظهار امیدواری از توان بالقوه قشر بسیج کارگری در تحقق حماسه اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: بدون شک اهرم و رکن اصلی پیشرفت و رونق تولیدات داخلی و محقق شدن حماسه در عرصه اقتصاد ملی قشر کارگری است که با پایبندی به آرمان ها و ارزش های ولایی همچنان ثابت کردند که پشتیبان ارزش های انقلاب و رهبری هستند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، مردم با بصیرت و ولایتمدار را از دیگر ارکان تحقق شعار سال اعلام و اضافه کرد: مردم هم باید با مصرف کالاهای داخلی به تولید ملی احترام بگذارند و زمینه ساز خودکفایی کشور از تولیدات کشورهای دیگر باشند.

 

وی ادامه داد: مصرف کالاهای تولید سایر کشورها در حقیقت به معنی استفاده از نیروی کار و جوان دیگران است این در حالی که بر بیکاری کارگران و جوانان کشورمان می افزاییم.

 

سردار نقدی در پایان برضرورت اهتمام جدی کارگران و صنعتگران داخلی در افزایش کیفیت تولیدات داخلی برای رقابت در عرصه های جهانی تاکید کرد و گفت: اگر تولیدات داخلی توان رقابت با کالاهای مشابه خارجی داشته باشند مردم در نهایت بر حسب اعتماد ملی به کارگران به مصرف کالای داخلی گرایش بیشتری پیدا می کنند./936/ت302/س

ارسال نظرات