۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۶۴۲۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

آثار و اندیشه شهید مطهری مبنای فکری نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری را مبنای فکری نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این روحانی جامعه شناس، تفکر ناب اسلامی را با ژرف‌اندیشی و نگاهی عالمانه به همه دنیا معرفی کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی که به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری برگزار شد، گفت: شهید مطهری از نظریه‏ پردازان انقلاب اسلامی است که در دوران عمر پربرکت خود به ‌ویژه پس از پیروزی انقلاب نقش بزرگی در تبیین نظری و تئوریک مقوله‏های حکومتی و نظام سیاسی جمهوری اسلامی داشته است.

 

وی با بیان این که اندیشه های ناب شهید مطهری یاری دهنده انقلاب و ملت ایران در صحنه جنگ نرم و میدان های نبرد فکری، فرهنگی و اعتقادی با استکبار جهانی بوده است، گفت: امروز ترویج اندیشه های وی درسطح جامعه به ویژه در میان نسل جوان یک ضرورت است.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که آراء و افکار شهید مطهری همواره بر تارک تاریخ می درخشد، ادامه داد: آن اندیشه های متعالی با ظرفیت ها و قابلیت های منحصر به فرد خویش می تواند در بستر زمان نیازهای اندیشمندان و متفکران هر عصر در ساخت بنیان های اعتقادی جامعه اسلامی را مرتفع کند.

 

وی با بیان این که شهید مطهری در تبیین اندیشه های سیاسی معمار بزرگ انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کرد، گفت: او با درک عمیق و استدلال های آموزش های دینی، پاسخگوی نیازهای فرهنگی، اعتقادی زمان خود بود.

 

حجت الاسلام شکریان شهید مطهری را الگوی بارزی برای آحاد جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز آثار و اندیشه های ایشان باید در اولویت برنامه های معلمان، اساتید، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه قرار گیرد.

 

وی اندیشه های استاد شهید مطهری را عمیق و ماندگار توصیف کرد و گفت: این استاد شهید سرفصل‌های جدیدی را در تفکر اسلامی گشود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری را مبنای فکری نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این روحانی جامعه شناس، تفکر ناب اسلامی را با ژرف‌اندیشی و نگاهی عالمانه به همه دنیا معرفی کرد.

 

وی با بیان این که آثار استاد شهید مطهری زمینه رسیدن به عمق اندیشه های والای اسلامی را فراهم می کند، بیان داشت: اگر جامعه جوان ما به دنبال کسب بصیرت و آگاهی است باید به آثار و اندیشه های شهید مطهری مراجعه کند.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که استاد مطهری دارای فکر و اندیشه ای ناب بود که بر اذهان همه اثری عمیق داشت، گفت: این روحانی وارسته و دین شناس متفکری اندیشمند و زمان شناس بود که همواره تلاش می کرد تا الگوهای ناب اسلامی را به جامعه معرفی کند./950/پ202/س

ارسال نظرات