۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۶۴۲۸۳

اعزام استادان اخلاق و مشاوره به مدارس علمیه تهران

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران از اعزام استاد اخلاق به مدارس علمیه استان تهران با همکاری اداره تربیت اخلاقی حوزه‌های علمیه خبر داد.
درس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، معاونت تهذیب استان تهران، با همکاری اداره تربیت اخلاقی حوزه های علمیه اقدام به اعزام استاد اخلاق به مدارس علمیه کرده است.

براساس این گزارش در هفته گذشته حجج‌الاسلام محمودی فضلی، فاضل ترک تبریزی، صفایی بوشهری و خزائلی به مدارس علمیه استان تهران اعزام شدند و با توجه به استقبال گرم مدیران مدارس و طلاب از مجالس اخلاقی این استادان، در همین راستا هفته آینده نیز در مدارس علمیه استان تهران کرسی درس اخلاق برگزار می‌شود.

مصاحبه تخصصی مشاوره، ویژه قبول شدگان دوره مشاوره برگزار شد

به همت اداره مشاوره معاونت تهذیب استان تهران و با همکاری اداره مشاوره حوزه‌های علمیه نخستین مصاحبه تخصصی مشاوره برگزار شد.

 این مصاحبه ، ویژه روحانیانی بود که در دوره تربیت مشاور شرکت کرده و در آزمون‌های دوره مشاوره امتیاز لازم را به دست آورده و در جهت اخذ مجوز در این مصاحبه حضور پیدا کرده بودند.

کارگاه‌های آموزشی که در این دوره برگزارشد شامل اخلاق مشاوره و اصول و فنون مشاوره، روان‌شناسی عمومی، روان‌شناسی رشد، روش‌های اصلاح و تربیت، روان‌شناسی شخصیت، روان‌شناسی اجتماعی، آسیب شناسی روانی، مدیریت ازدواج، مدیریت تحصیلی و رضایت‌مندی از زندگی است.

لازم به ذکر است، این مصاحبه با حضور حجت‌الاسلام امیری مدیر کل اداره مشاوره و حجت‌الاسلام رضایی، رییس اداره آموزش اداره مشاوره برگزار شد./993/د102/ن

 

ارسال نظرات