۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۶۴۳۴۲

جشنواره عکس رضوی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره سراسری عکس رضوی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت در تبریز برگزار می شود.
جشنواره عکس رضوی در تبریز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

موضوعات این جشنواره شامل زیارت (آداب و فرهنگ زیارت)، حرم مطهر رضوی، آثار و ابینه ها، امام زادگان و قدمگاه ها، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه های مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفا یافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه های فرهنگ رضوی در خارج از کشور است.

 

برگزاری نشست تخصصی و کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه عکس، سیر تحول توسعه حرم مطهر امام رضا (ع) و چاپ و رونمایی عکسهای برگزیده و آثاری که به نمایشگاه راه یافته است از جمله برنامه های جنبی این جشنواره محسوب می شود.

 

علاقه‎مندان می توانند حداکثر 10عکس به صورت تک عکس و هفت عکس به صورت مجموعه عکس از آثار خود را بر روی سی دی و با فرمت gpeg در اندازه 40 در 30 سانتی متر و با دقت 300 dpi را تا پایان تیرماه امسال به دبیرخانه جشنواره در تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سربالایی ولیعصر (عج)، مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز ارسال و یا با شماره تلفن 3281200 _ 3280555- 0411 تماس بگیرند.

 

گفتنی است، علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.Akserazavi.ir مراجعه کنند./935/د101/ب

ارسال نظرات