۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۶۴۳۹۸
استاد اخلاق حوزه:

وهابیت جز منطق زور نمی داند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نجم الدین مروجی طبسی گفت: منطق غرب، منطق زور و آدم کشی است و منطق شیعه منطق عقلی است.
آيت الله نجم الدين مروجي طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله نجم الدین مروجی طبسی، استاد اخلاق حوزه امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه اظهار داشت: حوزه های علمیه شیعه امروز هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی در حال پیشرفت است.


وی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها در ایران بلکه در کشور های اروپایی از جمله سوئد و دانمارک حوزه های علمیه شیعی فعال است که بنده بارها از روند فعالیت علمی، تبلیغی و فرهنگی حوزه های علمیه خارج از ایران بازدید کرده ام. امروز مکتب شیعه جهان‌گیر شده و جهانیان ندای حق و حقیقت شیعه را یافته اند.


این استاد اخلاق حوزه با اشاره به تحصیل هزاران طلبه خارجی در حوزه علمیه قم گفت: هم اکنون در قم بالغ بر 24 هزار طلبه غیر ایرانی از حدود 100 کشور و با ملیت های مختلف در حال تحصیل هستند داریم که این مسأله در تاریخ تشیع و حوزه علمیه مبارکه قم بی سابقه بوده است.


آیت الله مروجی طبسی افزود: وعده ای که خدا و رسولان خدا داده اند، در حال تحقق است و آن وعده این است که حق بر روی زمین گسترش خواهد یافت و تبلیغات دشمن علیه شیعه را به باد فنا داده است. آنان هزینه می کنند تا شیعه را نابود کنند ولی این هزینه ها به نفع شیعه تمام می شود، چرا که منطق غرب، منطق زور و آدم کشی است و منطق شیعه منطق عقلی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان های فکری حاکم در فلسطین اشغالی گفت: در فلسطین 2جریان فکری وجود دارد یکی جریان وهابیت که شعارشان الاُنف(خشونت) و الدَّم(خونریزی) است و جریان دیگر جریان اسلامی شیعی است با شعار الرفق (شعار هم زیستی مسالمت آمیز) است.


این استاد حوزه ادامه داد: دشمن اسلام که شکل گرفته از اسرائیل غاصب و وهابیت است، راهی جز مقابله خشونت آمیز با این شعار و پیشرفت شیعی ندارند و می خواهند ما شیعیان پیرو مکتب اهل بیت(ع) و قال الصادق و قال الباقر نباشیم.


مدیر بنیاد مهدویت در خصوص تبلیغات وهابیت، علیه اسلام و ایران اسلامی گفت: بنده در سفرهایی که به عربستان داشته ام، بارها مشاهده کردم که سخن وهابیت بی دلیل و بی منطق است و وقتی از آنان سند این گفته هایشان را بپرسی، جوابی جز این ندارند که اینها در کتاب های سرّی شیعیان است.


آیت الله مروجی  طبسی ادامه داد: وهابیت چنان تبلیغ های پوچ و بی اساسی را در کشورهای اسلامی علیه ایران به راه انداخته که گاه مشاهده می شود شهروندان عربستانی نمی دانند که ملت ایران مسلمان است و با این همه تبلیغات باز هم شیعه به لطف خدا در همین کشور عربستان در حال گسترش است.


وی ادامه داد: گسترش شیعه منحصر در کشور های حاشیه خلیج فارس و کشور های عربی نیست، بلکه در کشور های اروپایی هم در حال کسترش است وعده ای از مردم در کشور های اروپایی کار شان را در دهه محرّم تعطیل می کنند و در مجلس امام حسین(ع) شرکت می کنند، این یعنی پیشرفت شیعه در دنیا و دشمن اسلام که وهابیت و اسرائیل است از این می ترسند./9353/پ202/س

ارسال نظرات