۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۶۴۶۴۹
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب(7)؛

وزیر ارشاد: میهمانان خارجی ایران به نمایشگاه کتاب آورده شوند

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از کتاب‌های منتشر شده وزارت امور خارجه، عنوان کرد: ما از وزارت امور خارجه می‌خواهیم میهمانانی را که به ایران سفر می‌کنند حتما به بازدید نمایشگاه کتاب دعوت کند تا تحت تأثیر فرهنگ ناب مردم ما قرار گیرند.
وزير ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از دو کتاب وزارت امور خارجه که عصر روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه در غرفه سرای اهل قلم بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد گفت: ما امروز شاهد رونمایی کتاب های جدید وزارت امور خارجه هستیم که در نوع خود مؤثر هستند و یک انتظار هم وجود دارد که همه وزراتخانه و دستگاه‌های اجرایی منابع کتاب‌های مورد نیاز را تأمین کنند.

وی افزود: تاکنون از سوی وزارت امور خارجه نهصد کتاب منتشر شده است که بخشی از این کتاب‌ها مرجع و برخی هم دروس دانشکده‌ها هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که هر ساله وزارت امور خارجه در روز ملی خلیج فارس اسناد مطلوبی را در معرض نمایش قرار می‌دهد که جای تشکر و قدردانی دارد اظهار داشت: وزارت امور خارجه در حوزه نشر الکترونیک هم وارد شده است و کتاب‌هایی را هم در اختیار مردم قرار داده است.

دکتر حسینی در پایان با بیان این‌که ما در نمایشگاه کتاب هر روزه شاهد برپایی نشست‌های مختلفی هستیم که در آن آثار جدید معرفی و یا به نقد و بررسی آن‌ها پرداخته می‌شود ابراز داشت: ما از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که میهمانانی را که به ایران سفر می‌کنند حتما به بازدید نمایشگاه کتاب دعوت کند تا تحت تأثیر فرهنگ ناب مردم ما قرار گیرند./957/پ202/ص

  

 

ارسال نظرات