۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۴۷۲۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

کسانی که در دولتشان اوضاع کشور نابسامان شد اکنون خود را منجی کشور می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این‎که ما از حمایت خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم، اظهار کرد: ما از اول به این رئیس جهمور بر اساس آموزه‌ها و معیارهای ارزشی رو آوردیم و از این رویکرد خود پشیمان نیستیم چراکه بسیاری از اقدامات و برنامه‌های این دولت در تحکیم و تقویت نظام مؤثر بود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مؤمن واقعی کسی است که تنها تسلیم خدا باشد و در دین لجاجت نکند.

حجت الاسلام و‌المسلمین نکونام در ادامه با بیان این که رییس جمهور کشور باید برنامه‌های خود را بر اساس آموزه‌ها و آرمان‌های دین تنظیم کند، افزود: رییس جمهور باید شجاع، مکتبی و مقاوم باشد و از آموزه‌ها و آرمان‌های الهی درس بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع انتخابات، تصریح کرد: تجربه‌ها و رویدادهایی که تاکنون در عرصه نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته نشان میدهد که هیچ کس نمیتواند مسیر الهی ملت ایران را منحرف کند و افرادی که در پی این اشتباه باشند به ورطه نابودی دچار میشوند.

امام جمعه شهرکرد با تفکیک دو طیف مهم عرصه انتخابات گفت: دو طیف در عرصه انتخابات کنونی وجود دارند که باید نسبت به این دو مراقبت و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دولت و اطرافیان آن و منتقدان سرسخت دولت این دو طیف را شکل میدهند که باید با بصیرت و بینش بالا مراقب این دوطیف باشیم.

از حمایت خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه ما از حمایت خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم، اظهار داشت: ما از ابتدا به این رییس جهمور بر اساس آموزه‌ها و معیارهای ارزشی رو آوردیم و از این رویکرد خود پشیمان نیستیم؛ چون بسیاری از اقدامات و برنامه‌های این دولت در تحکیم و تقویت نظام مؤثر بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: ایرادات بسیاری هم که بر این دولت وارد است به سبب مورد غفلت واقع شدن ارزش‌های دیگری از اسلام و انقلاب است.

دولت به جای سفرهای استانی مشکلات اقتصادی کشور را چاره اندیشی کند

امام جمعه شهرکرد سفرهای استانی اخیر دولت را عاملی برای اتلاف وقت و سرمایه دانست و بیان داشت: دولت به جای این سفرها بهتر است با تعاملات سازنده و کار کارشناسی تورم را مهار کند، گرانی‌ها را کاهش دهد و در رفع مشکلات معیشتی مردم بکوشد.

منتقدان سرسخت دولت افراد وابسته به جریان فتنه هستند

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه با بیان اینکه منتقدان سرسخت و بی انصاف دولت به دنبال منافع و مقاصد خود هستند، تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که از جریان فتنه فاصله نگرفتند و اکنون تلاش دارند فضا را غبارآلود کرده تا به منافع و مقاصد خود برسند.

نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری افزود: این افراد کسانی هستند که در زمان ریاست جمهوری آن‌ها اوضاع کشور از نظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نابسامان شد و پول ملی ارزش خود را از دست داد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بر ضرورت کسب بصیرت و هوشیاری در مقابل این منتقدان تأکید کرد و گفت: این افراد کسانی هستند که خود را منجی کشور میدانند اما سخت در اشتباه هستند؛ چراکه بصیرت و هوشیاری مردم نمی‌گذارد آن‌ها به اهداف خود برسند پس به آن‌ها نصیحت می‌کنم خود را از چشم مردم نیندازند.

وی با بیان اینکه تا ولی‌فقیه در کشور هست، بحران معنا ندارد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از گردنه‌های فتنه به سلامت عبور کنیم راهی جز پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نداریم.

نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری در ادامه با قدردانی از برگزار کنندگان همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری این همایش نشان از عمق تفکر و فرهنگ دینی در استان دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و نقش بسیار مهم این قشر در تعلیم و تربیت گفت: تعلیم و تربیت انسان ها باید در مسیر کمال باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به جنایت وحشیانه تروریست ها در سوریه افزود: تفرقه میان مسلمانان اصلی ترین هدف شوم آنهاست و به یقین جهان اسلام این توطئه غربی صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت./9457/پ202/ع

ارسال نظرات