۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۶۴۷۷۵
آیت الله نوری همدانی:

مسلمانان شر وهابیون تکفیری را از بلاد اسلامی دفع کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی بر ضرورت هوشیاری امت اسلام در قبال نقشه های دشمنان تاکید و هتک حرمت قبر حجربن عدی صحابه پیامبر(ص) و یار با وفای امام علی(ع) را محکوم کرد.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی هتک حرمت و ویران کردن قبر صحابى بزرگ حُجر بن عدى به دست تروریست‌هاى تکفیرى در سوریه را محکوم کرد.
 
متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز روزی است که دشمنان کینه توز اسلام نقاب از چهره نحس خود برداشته و برای کشتن و تخریب مناطق مسکونی و قتل کودکان و زنان و ایجاد بلوا و آشوب و بهم زدن امنیت و آسایش مسلمانان به میدان آمده اند.
 
این دشمنان غدار مضاجع صحابه پیغمبر اسلام صلی الله علیه و آله و امیرمؤمنان علیه السلام را نیز مورد حمله خود قرار داده اند.
 
به همه مسلمانان دنیا اعلام می کنیم که وهابیون فتنه گر را در هر نقطه ای که باشند بشناسند و حکومت هایی را که با صرف دلارهای نفتی اینها را تجهیز می کنند بشناسند و در برابر آنها پس از محکوم نمودنشان مقاومت کنند و شر آنها را از بلاد اسلامی در هر کجا دفع کنند.
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
حسین نوری همدانی
14/2/1392     
همچنین آیت الله علوی گرگانی نیز در پیامی با محکوم کردن این عمل قبیح تاکید کرد: امید است علمای جهان اسلام که داعیه هدایت مردم مسلمان جهان را دارند ساکت ننشینند و نسبت به آن موضع خوبی داشته باشند./924/د102/ج
ارسال نظرات