۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۶۴۸۰۳
فردا؛

رییس جمهور به آذربایجان غربی سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ آذربایجان غربی فردا در قالب چهارمین دور سفرهای استانی میزبان رییس جمهور و اعضای هیأت دولت است.
رییس جمهور به آذربایجان غربی سفر می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در قالب چهارمین دوره سفرهای استانی فردا احمدی نژاد به همراه اعضای کابینه به آذربایجان غربی سفر کرده و در جمع مردم غیور این استان در ورزشگاه تختی حاضر می شود.

 

 

بررسی مصوبات سه دوره سفر قبلی، بهره برداری از 31 پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و اقتصادی در مناطق مختلف استان از برنامه های سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان اعلام شده است.

 

تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی و کارگروه معدن با حضور ریاست جمهور و اعضای هیأت دولت، دیدار با جوانان، نخبگان، تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های احمدی نژاد در سفر به آذربایجان غربی است.

 

 براساس روال سفرهای قبل تعدادی از وزرا و اعضای هیأت دولت به برخی از شهرستانهای استان سفر کرده و ضمن افتتاح برخی از پروژه ها و دیدار با مردم در شورای اداری شهرستان نیز حضور خواهند داشت.

 

با توجه به اعلام برنامه سفر، حجت الاسلام والمسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر قریشی، عضو خبرگان رهبری و وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک از مردم استان برای استقبال از رییس جمهور و اعضای هیئت دولت دعوت کردند.

 

این درحالی است که برخی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در مصاحبه هایی با رسانه های گروهی اعلام کرده اند که در صورت حضور رحیم مشایی به استقبال هیأت دولت نخواهند رفت.

 

با این اوضاع از زمانی که خبر سفر احمدی نژاد به آذربایجان غربی اعلام شده است، بنرهایی برای اطلاع رسانی مردم در سطح شهرهای نصب شده است و مسؤولان سعی دارند به بهترین نحو فضا را برای استقبال و ورود اعضای هیأت دولت به استان آماده کنند./936/پ202/ب

ارسال نظرات