۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۶۴۸۲۲
امام جمعه ایلام:

تحقق شعار امسال در گرو حضور آگاهانه مردم در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حضور آگاهانه در انتخابات موجب محقق شدن شعار حماسه سیاسی خواهد بود و انتخاب کاندیدای اصلح مهم ترین تکلیف پیش روی ما است.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش استان با اشاره به بیان ویژگی های رییس جمهور اصلح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران، گفت: در انتخابات آتی، انتخاب کاندیدای اصلح مهم ترین وظیفه و تکلیف ملت است.

 

وی با اشاره به این که از جمله ویژگی های رییس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی نخست ایمان به خدا، انقلاب و قانون اساسی است، افزود: کسی که در بالاترین سمت اجرایی کشور قرار می گیرد باید روحیه مقاومی داشته باشد و در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کند و در حوزه سیاست خارجی و در مسائل داخلی شخص با تدبیری باشد و عزت و مصلحت نظام را حفظ کند.

امام جمعه ایلام ضمن اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: شهید مطهری از چهره های درخشان حوزه بود که توانستند رسالت خود را در دانشگاه به بهترین شکل انجام دهد.

 

وی مهم ترین کار شهید مطهری در دوران پیش از انقلاب را حفاظت و پاسداری از اندیشه های ناب اسلام و دفاع منطقی از تفکر و اندیشه اسلامی در مقابل اندیشه ها و افکار غربی دانست و خاطرنشان کرد: شهید مطهری با اندیشه ای مقابله می کرد که الگوی خیلی از روشن فکرنماهای کشور بود و هیچ اشتراکی با فرهنگ و تفکر مردم نداشت./967/پ202/ش 

ارسال نظرات