۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۶۴۹۱۹
آیت‌الله علوی گرگانی:

دغدغه‌های رهبری، مراجع و مردم مد نظر رییس جمهور آینده باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی گفت: فردی که به عنوان رییس جمهور آینده انتخاب می‌شود باید دغدغه‌های رهبری، مراجع تقلید و مردم را مد نظر قرار دهد و برای نظام اسلامی دلسوز باشد.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بعد از ظهر امروز در دیدار علیرضا زاکانی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، دیدار با علما و استفاده از رهنمودهای آنها را در مسیر پیشرفت جامعه و افراد مؤثر خواند و گفت: یکی از اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی توجه به رهنمودهای علما و مراجع بود.
وی ادامه داد: در رژیم گذشته میان علما و حکومت فاصله فراوانی بود اما به برکت انقلاب اسلامی این دو در کنار هم جامعه را اداره کردند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) بر ضرورت حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید برای رفع مشکلات مردم حریص باشند و گرفتاری‌های آنها را حل کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: همه هم و غم ائمه اطهار(ع) این بود که در جهت آرامش و حل مشکلات مردم گام بردارند.
وی در ادامه با بیان این‌که کاندیدای اصلح باید خود را در معرض رأی مردم قرار دهد، گفت: ‌این امر به معنای نفی کاندیداهای دیگر نیست و وظیفه‌ای است بر دوش مسؤولان و این مردم هستند که افراد اصلح را انتخاب می‌کنند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که انتخابات در جمهوری اسلامی از ویژگی‌های مهم نظام اسلامی است، ابراز کرد: این‌که مردم با انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند یکی از نقاط قوت نظام است.
آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: فردی که به عنوان رییس جمهور آینده انتخاب می‌شود باید دغدغه‌های رهبری، مردم و مراجع تقلید را مد نظر قرار دهد و برای نظام اسلامی دلسوز باشد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در پایان بیان داشت: رییس جمهور آینده باید فردی باشد که جامعه را از سرگردانی و حیرانی نجات دهد و اهداف مقدس امام زمان(عج) را در کشور محقق کند./927/پ202/ج
ارسال نظرات