۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۶۴۹۴۶

دوره زهراشناسی در حرم حضرت معصومه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره کوتاه‌مدت حضرت زهرا(س)شناسی با حضور اساتید و فضلای حوزه، از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.
حضرت زهرا(س)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این دوره کوتاه‌مدت که از سوی مرکز قرآن وحدیث کریمه اهل‌بیت(ع) آستان مقدس قم برگزار شد،‌ مباحث معرفت‌شناسی، رفتار شناسی و گفتار شناسی حضرت زهرا(س) مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش نسب شناسی،‌ جهاد تبیین، جایگاه فضیلتی حضرت در فریقین، سیره فردی، سیره خانوادگی، سیره اجتماعی، توحید فاطمی، از ولادت تا شهادت،‌ مبانی قرآنی خطبه حضرت، سیره حماسی و سیاسی و وصیت‌ها و نصیحت‌های حضرت زهرا(س) از موضوعات برسی شده در این دوره دو هفته‌ای بود.
در این دوره که از 28 فروردین‌ماه تا 12 اردیبهشت‌ماه جاری، همه‌روزه در شبستان حضرت نجمه‌خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، حجج السلام والمسلمین محمد جواد طبسی، محسن اراکی، حسینی قزوینی، جباری، حیدری‌فر، نظری منفرد، عباسی، نجم‌الدین طبسی و گنجی به ایراد سخن پرداختند.
خاطرنشان می‌شود، به شرکت‌کنندگان در این دوره که در کلاس‌ها حضور منظم داشته و در آزمون پایانی نمره قبولی را دریافت کردند، گواهی پایان دوره از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیهاالسلام اعطا شد./907/د102/ن
ارسال نظرات