۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۶۴۹۹۸
آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد؛

ضرورت پرهیز از ناهنجاری‌های اخلاقی در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت دوری از ناهنجاری‌های اخلاقی تأکید کرد و گفت: همه باید از غیبت و تهمت دوری کنند و به دنبال فردی اصلح باشند و از تخریب چهره‌ها و ریختن آبروی افراد پرهیز کنند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در جمع گروهی از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: دستورات ائمه اطهار(ع) مخصوص همه بندگان و اقشار مختلف جامعه است و همه باید از رهنمودهای ایشان بهره ببرند.
وی با اشاره به آیات قرآن، ابراز کرد: خداوند برای هیچ فردی تکلیفی را که  توانایی انجام آن را ندارد محول نمی‌کند و بر اساس توانایی‌ها امور را واگذار می‌کند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این‌که انسان نتیجه اعمال خود را در قیامت مشاهده می‌کند، اظهار کرد: انسان هر کار خوب و بدی که انجام داده باشد از دیدگاه پروردگار عالم دور نیست و اجر و عقاب اعمال به انسان می‌رسد.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: خداوند در انسان نیرویی قرار داده که بدی‌ها و خوبی‌ها را درک می‌کند و باید مطابق با دستورات الهی عمل کند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت دوری از ناهنجاری‌های اخلاقی تأکید کرد و گفت: همه باید از غیبت و تهمت دوری کنند و به دنبال فردی اصلح باشند و از تخریب چهره‌ها و ریختن آبروی افراد پرهیز کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که نباید ویژگی‌های منفی نامزدها و کاندیداها را در مجامع مختلف مطرح کرد، ابراز کرد: در شرایط کنونی وظیفه همه است که برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح بر اساس معیارهای دینی و اسلامی تلاش کنند./927/پ202/ج
ارسال نظرات