۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۶۵۰۳۰
امام جمعه شهرکرد:

در مسائل اقتصادی کار به کاردان سپرده نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که فعالیت های هر مجموعه باید به کاردان و کارشناسان آن مجموعه سپرده شود، گفت: یکی از مشکلات کشورمان این است که کارها به کارشناسان متعهد آن کار سپرده نمی شود؛ از این رو در بسیاری از موارد عقب مانده ایم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در نخستین همایش ملی گز که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری با محوریت صادرات برگزار شد، اظهار داشت: دست اندرکاران و مسؤولان استان باید تلاش کنند که نتیجه این همایش ارتقای استان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که رشد و ارتقای همه جانبه استان باید در چشم انداز چند ساله استان دیده شود، تصریح کرد: نخستین قدم برای رسیدن به هدف و مقصد، شناختن و شناساندن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادرات سالیانه 4 هزار تن گز از استان چهارمحال و بختیاری به کشورهای همسایه، خاطرنشان کرد: لازمه رشد و ترقی استان این است که به داشته های آن در زمینه کشاورزی و صنعتی و هم در زمینه گردشگری و صنایع دستی و آبی توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که فعالیت های هر مجموعه باید به کاردان و کارشناسان آن مجموعه سپرده شود، اذعان داشت: یکی از مشکلات کشورمان این است که کارها به کارشناسان متعهد سپرده نمی شود؛ از این رو در بسیاری از موارد عقب مانده ایم.

امام جمعه شهرکرد به ضرورت های استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: بکوشیم روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در وجودمان نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: باید برای احیای این روحیه در میان مردم استان، توانمندیهای استان شناسایی و ارتقا داده شوند که لازمه آن پرهیز از تک روی در استان است.

وی در پایان از مجموعه وزارتخانه ها خواست که به استان های محروم توجه ویژه داشته باشند و دیدگاه خود نسبت به استان چهارمحال و بختیاری را تغییر دهند./9457/پ203/س

ارسال نظرات