۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۶۵۰۶۶
وزیر دفاع:

ماجراجویی در منطقه عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر می کند

خبرگزاری رسا ـ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تلاش برخی ها برای ایجاد مشکل در روابط دیپلماتیک ایران و کشور آذربایجان گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران دوستی و همکاری با کشورهای همسایه است.
سردار احمد وحيدي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان چهارمین دور سفر استانی هیات دولت به آذربایجان غربی، به شهرستان پلدشت سفر کرد.

 

 

سردار وحیدی در جلسه شورای اداری پلدشت با بیان این که متاسفانه دست‌های پنهانی در پی مخدوش کردن روابط ایران و جمهوری آذربایجان هستند، افزود: اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی می‌تواند امنیت کل منطقه را به مخاطره بیاندازد، ولی این حرکات مذبوحانه نشان اقتدار نیست بلکه استیصال و سردرگمی این رژیم را در قبال تحولات منطقه نشان می‌دهد.

 

وی اظهار داشت: با توجه به همجواری شهرستان پلدشت با جمهوری آذربایجان، این شهرستان می‌تواند نقش مؤثری در تعاملات فرامرزی داشته باشد.

 

وحید سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران را دوستی و همکاری با کشورهای همسایه دانست و تاکید کرد: ما به دلیل پیوندهای مستحکم و اشتراکات فراوان اجازه مداخله و مخدوش شدن روابط کشورمان با کشورهای همسایه را نمی دهیم.

 

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه اظهار کرد: این اقدامات ضد انسانی و ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه عمر این رژیم جعلی را کوتاه‌تر می‌کند.

 

وزیر دفاع اعلام کرد: حمله رژیم صهیونیستی به سوریه که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته پرده از ارتباط تروریست‌های مزدور و حامیانشان با رژیم اشغالگر قدس برداشت.

 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به نامگذاری حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی سال جاری، تاکید کرد: همه مسؤولان باید با بومی‌سازی شعار حماسه ای سال نقش فعالی در تحقق آن داشته باشند.

 

سردار وحیدی انتخابات را اوج حماسه سیاسی دانست و اظهار داشت: امیدواریم باحضور حماسی و شکوهمند ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یکی از بزرگترین حماسه‌های سیاسی تاریخ کشورمان رقم بخورد.

 

حضور در مزار شهدا، دیدار با مردم، افتتاح مجتمع اداری، افتتاح مجتمع فرهنگی، کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت و مرغداری 50 هزار قطعه ای از جمله برنامه های سردار وحیدی در شهرستان پلدشت است./936/پ203/ج

ارسال نظرات