۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۶۵۰۷۰
باقری لنکرانی:

حل چالش های اقتصادی کشور نیازمند برنامه ریزی دقیق است

خبرگزاری رسا‌ ـ کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد کشور همچون بیماری است که حال آن هر روز بدتر می شود و در صورت عدم توجه به آن بی شک این وضعیت تشدید خواهد شد.
باقري لنکراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، کامران باقری لنکرانی، کاندیدای احتمالی دور یازدهم ریاست جمهوری امروز در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: دشمن در 34 سال گذشته همواره سعی در از  بین بردن امید به آینده در کشور داشته است،  از این رو امیدآفرینی در کشور باید از اهداف دولت آینده باشد.


کاندیدای جبهه پایداری با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه، خاطرنشان کرد: در جامعه ای که امید نباشد، تمام حرکات اجتماعی دچار چالش های اساسی خواهد شد.


وزیر بهداشت دولت نهم، برخی چالش های اقتصادی، اجتماعی و بین المللی کشور را برشمرد و افزود: این چالش های اساسی باید با برنامه ریزی دقیق دولت آینده و با هدف ایجاد انگیزه و امید در کشور مرتفع شود.


لنکرانی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصاد کشور، اظهار داشت: اقتصاد کشور همچون بیماری است که حال آن هر روز بدتر می شود و در صورت عدم توجه به آن بی شک این وضعیت تشدید خواهد شد.


وی یکی از مشکلات اساسی کشور را افزایش نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی دانست و گفت: حدود 10 میلیون نفر از جمعیت کشور را دانش آموختگان دانشگاه ها تشکیل می دهند و این سرمایه انسانی عظیم باید با برنامه ریزی دقیق و قاعده ای حساب شده پس از فراغت از تحصیل وارد بازار کار شوند.


گفتنی است، در ادامه این نشست کامران باقری لنکرانی، کاندیدای احتمالی دور یازدهم ریاست جمهوری به پاسخگویی به سوالات دانشجویان پرداخت./9353/پ203/ج

ارسال نظرات