۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۶۵۰۸۲
وزیر ارشاد خبر داد؛

صدور دو هزار مجوز نشریه در دولت نهم و دهم

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز دو هزار عنوان نشریه طی دولت های نهم و دهم خبر داد که بیشتر این مجوزها مربوط به استان ها بوده است.
وزير ارشاد

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری بوکان، با اشاره به فتنه انگیزی های اخیر دنیای غرب علیه مقدسات مسلمانان، گفت: در زمان حاضر غربی های برنامه های وسیعی علیه مسلمانان آغاز کرده اند تا بدین طریق در میان آنها نفوذ کرده و اختلاف افکنی کنند تا بلکه رژیم صهیونیستی و آمریکا بتوانند در منطقه خاورمیانه پایگاه خود را راه اندازی کنند و نفت منطقه را به غارت ببرند.

 

 

حسینی افزود: دشمنان مطمئن باشند کشورهای مسلمان جهان با تاسی از انقلاب اسلامی ایران هرگز اجازه نخواهند داد بدخواهان در منطقه نفوذ کنند.

 

وی در ادامه سال گذشته را دشوارترین سال برای دولت خواند و تصریح کرد: مردم بصیر، شجاع و ولایت مدار ایران اسلامی به رغم وجود مشکلات فراوان اقتصادی همچنان نشان دادند که مدافع راستین ارزش های انقلاب بوده و هستند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای هیات دولت با روحیه کار با حضور در نقاط مختلف کشور در در قالب سفرهای استانی از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شده و برای حل آنها تلاس می کنند.

 

حسینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افزود:انتخابات صحنه حضور و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود است بنابراین با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای جایگاه و پایگاه جمهوری اسلامی ایران زنده تر شده و شاهد پیوند عمیق مردم و نظام خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده به جهانیان نشان خواهیم داد که تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه ایران تاثیری در دفاع از آرمان های امام و منویات رهبری از سوی آحاد مردم نداشته است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز دو هزار عنوان نشریه طی دولت های نهم و دهم خبر داد که بیشتر این مجوزها مربوط به استان ها بوده است.

 

گفتنی است، سید محمد حسینی به محض ورود به بوکان در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و برای شادی ارواح طبیه شهداء فاتحه قرآئت کرد.

 

شرکت در افتتاح ˈسد خراسانهˈ و سامانه دیجیتال فرستند های رادیویی و تلویزیونی،دیدار با اقشار مردم، خانواده های معظم شهداء از برنامه ای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان بوکان است./936/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات