۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۶۵۵۴۴
امام جمعه ایلام:

کتاب‎خوانی تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ جامعه دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: آگاهی و بصیرت در گرو فکر و اندیشه افراد است و این امر با ارائه و در دسترس قرار دادن منابع کتب ارزشمند محقق می شود.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: با ایجاد فرهنگ سازی مناسب می توان زمینه رشد فرهنگ کتابخوانی در کشور را بیش از پیش مهیا کرد.

وی برپایی نمایشگاه های کتاب را یکی از مهم ترین راه های رشد و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای فرهنگ عمومی مطالعه و کتاب خوانی در جامعه دانست.

امام جمعه ایلام افزود: آگاهی و بصیرت در گرو فکر و اندیشه افراد است و این امر با ارائه و در دسترس قرار دادن منابع کتب ارزشمند محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: نمایشگاه کتاب که با هدف رشد و ارتقا فرهنگ مطالعه همه ساله با کیفیت بهتری برپا می شود بدون شک در رشد و ارتقا فرهنگ مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان این که کتاب و کتابخوانی در رشد فرهنگ و ارتقا آگاهی جامعه و در نتیجه توسعه پایدار موثر است، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب امسال با عرضه کتب ارزشمند در حوزه های مختلف دینی، فرهنگی، تخصصی و ادبیات به مردم، این نقش کلیدی را ایفا می کند./967/د101/ب

ارسال نظرات