۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۶۵۵۹۶
امام جماعت مسجد المهدی زاهدان:

به وحدت شیعه و سنی در مقابله با تکفیری‌ها افتخار می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ فعال فرهنگی و تبلیغی زاهدان با اشاره به نبش قبر یار و صحابی رسول اکرم(ص) گفت: این گونه تحرکات به ظاهر نبش قبر است اما در باطن نشانه ضعف و از پا افتادگی اسرائیل غاصب و مستکبران جهانی است.
تجمع اعتراض اميز طلاب حوزه علميه زاهدان در توهين به امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام اصغری حسامیه، امام جماعت مسجد المهدی زاهدان، امروز در تجمع اعتراض آمیز جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در زاهدان گفت: دشمنان اسلام با این رفتار خود می خواهند مسلمانان جهان را از حرکت رو به رشد و سریع خود در مسیر بیداری اسلامی خسته کرده و زمینه یأس و ناامیدی را در دل ها فراهم کنند.
حجت الاسلام اصغری افزود: دشمنان اگر هر روز هم دست به این اعمال بزنند ما هر روز تحصن و تجمع می کنیم و با فریادهای اعتراض آمیز و با صدای رسا و بلند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهیم چون حیات و زندگی ما بر پایه عقیده ما است و اگر در راه عقیده خود کشته شویم شهید راه حق هستیم.
امام جماعت مسجد المهدی زاهدان بیان داشت: تروریست‌ها در سوریه می‌خواهند شایعه جنگ میان شیعه و سنی را پراکنده کنند؛ اما آنها هم مانند سرکرده خود این آرزو را به گور خواهند برد و امروز یکی از افتخارات ما این است که کلاس‌های درس حوزه که هیچ گاه تعطیل نمی شود، تنها به سبب مشترکات و اتحاد فرق مختلف تعطیل و شیعه و سنی در کنار یکدیگر هستند.
حجت الاسلام اصغری ادامه داد: دشمنان اسلام از هر قوم، قبیله و کشوری هستند بدانند که هرچند حجربن عدی‌ها از بین ما رفته اند؛ اما تفکرات آنها از بین نرفته و هر روز در حال انتشار این تفکر ناب اصحاب رسول الله در سرتاسر جهان هستیم.کسانی که به قبور و جنازه اصحاب رسول اکرم رحم نمی‌کنند نه شیعه هستند و نه سنی، آنها تنها به دنبال تخریب هستند و از تقریب تنها سخن آن را بر زبان می‌آورند و در عمل چیزی از آنها دیده نمی شود.
حجت الاسلام اصغری در پایان اظهار داشت: این آزادی که تروریست‌ها به دنبال آن هستند آزادی به نفع اسلام نیست بلکه آزادی از قید اسلام است و بر ماست که حجربن عدی‌ها را زنده نگهداریم./940/پ202/س
ارسال نظرات