۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۶۵۶۱۵

کارگروه تبلیغ حوزه علمیه خواهران استان مازندران تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ کارگروه تبلیغ حوزه علمیه خواهران استان مازندران به منظور برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت مبلغین و صاحب نظران موجود در این استان برگزار شد.
نشست خبري حجت الاسلام غفاري
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام غفاری مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران و مسؤول کارگروه تبلیغ حوزه علمیه خواهران استان مازندران در جلسه کارگروه تبلیغ حوزه علمیه خواهران استان مازندران گفت: رسالت اصلی حوزه‌های علمیه تفقه، ترویج، تبلیغ و دفاع از دین است و در این میان، تبلیغ از جایگاه بالایی برخوردار است و اگر از این رسالت ذاتی درست استفاده نشود، آسیب‌های جدی به بدنه نظام وارد می‌آید.
وی افزود: طلاب پس از اتمام دروس حوزوی باید انرژی و نورانیتی را که به برکت تحصیل منابع دینی کسب کرده‌اند خالصانه انعکاس دهند؛ البته این امر باید سیستماتیک و در قالب یک طرح و برنامه‌ریزی درست و منسجم انجام شود.
وی تصریح کرد: در گذشته به دلیل اعزام مبلغین توسط علما، رابطه مستحکمی بین حوزه‌های علمیه و مردم وجود داشت. دغدغه ما این است که ارتباط جامعه با حوزه‌های علمیه را احیاء کنیم.
مسؤول کارگروه تبلیغ استان مازندران تصریح کرد: این کارگروه با هدف سامان‌دهی فعالیت‌های تبلیغی مدارس علمیه، روز آمد کردن امر تبلیغ، رشد ظرفیت‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در فضای حقیقی و مجازی و به کارگیری کامل و صحیح توان تبلیغی مدارس علمیه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: ابتدای امر باید آمار دقیق و درستی از مبلغان مدارس تحت پوشش استان تهیه کرده؛ سپس ارزیابی، طبقه‌بندی، سامان‌دهی، سطح‌بندی و آموزش انجام شود./9191/د102/ی
ارسال نظرات