۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۶۵۹۷۶
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون کتبی حافظان قرآن آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد.
آزمون کتبی حافظان قرآن آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، هشتمین دوره آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن استان همزمان با سراسر کشور به صورت متمرکز در موسسه خیر النساء ارومیه برگزار شد.

 

 

اسماعیل خیری، رییس سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این رابطه گفت: در این دوره از آزمون کتبی حفاظ قرآن در استان 33 نفر آقا و بانو شرکت کرده اند که در رشته‌های حفظ 5، 10، 20جزء و حفظ کل با هم به رقابت می پردازند.

 

وی گفت: افرادی که در آزمون کتبی موفق به کسب امتیاز بالا شوند به مرحله شفاهی راه خواهند یافت که اسامی برگزیدگان  و زمان برگزاری این مرحله خرداد ماه از طریق www.telavat.com  منتشر می‌شود.

 

خیری تصریح کرد: به منتخبین مرحله شفاهی با توجه به امتیاز کسب کرده مدرک درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل کارشناسی ارشد و درجه سه معادل کارشناسی تعلق می گیرد.

 

گفتنی است، آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن آذربایجان غربی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد و شرکت کنندگان در مدت یک ساعت به 30 الی 40 سؤال کتبی پاسخ دادند./936/پ203/ب 

ارسال نظرات